Hey dames, ik heb vanochtend een positieve test gehad mey CB. Maar verlies ook roze slijm en heb menstruatiepijn. Vandaag is ook mijn NOD. Wie heeft dit ook gehad en kan mij geruststellen?
Ja ik! Had een week voor NOD al menstruatie pijn terwijl ik dat meestal pas krijg tijdens mijn menstruatie. Ik had op 12dpo bruinverlies tot 14dpo. Daarna een dag niks en 16dpo rood verlies wat over ging in roze. Dit tot eind van week 6 gehad en alles is voor nu goed met de kleine! Begint je normale menstruatie meestal ook met roze verlies?
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wekenlang menstruatiepijn gehad in het begin. Ik dacht altijd maar: mijn uk is een gezellig nestje aan het bouwen voor de komende maanden Roze verlies had ik ook, maar meer met 7 weken ofzo. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Goedemorgen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb ook een vraagje voor jullie. Op 26 januari was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Nu op de 24ste dag verlies ik bloed met klein beetje stolsels. Ik zelf heb onregelmatige cyclus de ene keer gewoon op de 4de week en dan weer op de 5de week. Nu zou ik hier op het schema een innesteling moeten krijgen op 21 Feb. Wat denken jullie een vroege ongesteldheid? Ik ben zooo nieuwsgierig en ik zou het zoo geweldig vinden een 4de wondertje. Leek bij jullie het ook op een ongesteldheid jullie innesteling? Liefs van Zonnetje en geniet van jullie zwangerschap.