overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mht, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik weet niet zeker of ik hier goed zit. Maar maak me nu best wel zorgen. Ik ben nu 12 dagen overtijd en heb al 5 testen uit gevoerd waarvan de laatste gisteren. Ze zijn allemaal negatief, maar toch ben ik er niet gerust op. Ik had ongeveer week voor verwachte menstruatie een hele kleine hoeveelheid bruin bloed, wat nog niet een inlegkruisje vol was. En ben erg moe en misselijk.
    Heeft iemand er ervaring mee? Of een idee wat het misschien kan wezen of wat ik nu het beste kan doen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoe lang ben je met de anticonceptie gestopt?

Het kan zijn dat je cyclus van slag is. Dat kan voor hormonale klachten zorgen, die op zwangerschapskwaaltjes lijken. En je kunt dan ook tussentijds bloedverlies hebben. Misschien heb je nog geen eisprong gehad of veel later, waardoor je nu nog niet ongesteld moet worden. En dan ben je dus ook nog niet overtijd.

Succes!

3. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanwege geloofsovertuiging nooit anticonceptie gebruikt. Een verlate eisprong zou idd best kunnen, maar ik maak me (misschien dom) meer zorgen over het bloedverlies. Ookal zijn al mijn zwangerschap testen negatief ik blijf in me achter hoofd houden 'ik had wel licht (innestelings) bloed...

Heeft iemand hier daar ervaring mee?

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    als je zekerheid wilt hebben kan je het beste bij de ha en blootstaat laten doen.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bloedverlies hoeft helaas niet op een innesteling te duiden. Innestelingsbloedingen komen vaker niet dan wel voor. Tussentijds bloedverlies kan ook wijzen op verstoorde hormoonwaardes.

Als je zwanger bent, had je nu wel positief moeten testen. Tenzij de eisprong dus veel later is geweest. Want je geeft aan dat je al een poos last hebt van klachten. Helaas komen hormonale klachten overeen met zwangerschapskwalen, dus ook daar kun je niet vanuit gaan.

Anders eens bij de huisarts langs gaan? Misschien willen ze een bloedonderzoek doen? Of nog een aantal dagen wachten en dan zelf weer testen? Succes!

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik zit ook in iets soort gelijks. Ik heb al 3 jaar een cyclus van 26 dagen)kan de klok erop gelijk zetten) en ik gebruik al 4 jaar geen pil meer. Nu heb ik 2 dagen geleden met ochtend urinegetest met den super vaag streepje met de camera niet te filmen. Maar ook geen enkel teken van mijn menstruatie .. wil morgen pas weer testen. Ben super benieuwd

7. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, spannend nog.
    Ik zal voor je duimen!

8. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Dankjewel mht, ik zal ook voor jou duimen, en hopelijk hebben we beide snel meer duidelijkheid...

9. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hallo dames....

Hier nog geen menstruatie te bekennen of enige tekens daarvan... Hoe gaat het met jou mht???????

Deel Deze Pagina