5,5 week zwanger en bloedverlies :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Amber1983, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber1983

Amber1983 Lid

3 feb 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier een onzeker bericht...ik ben nu 5,5 week zwanger en sinds gisteravond verlies ik bloed...Het is alleen bij het afvegen na het plassen (sorry voor de details).
    Eerst was het licht roze toen bruinig en nu donkerrood...
    Herkent iemand dit en is het 50/50 of maak ik ik me zorgen om niks...of is de kans nu groot dat ik een miskraam krijg of al heb gehad..
    Gisteravond had ik wel heel even buikpijn maar nu niet meer.
    Ik vind het zo vreselijk die onzekerheid...
    Ik hoop dat jullie mij misschien wat duidelijkheid kunnen geven..hoe het bij anderen is vergaan die hetzelfde mee hebben gemaakt of meemaken.

Liefs Amber

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He bah wat schrikken.
    Het kan inderdaad beide kanten op dus hier kunnen we niks over zeggen.
    Heb je je vk of HA al gebeld?
    Want dat zou ik anders wel even doen,Mss kunnen ze een echo laten maken.

Heel veel sterkte!

3. Amber1983

Amber1983 Lid

3 feb 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Melanie,

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld maar die zei dat ik moest afwachten, kan alle kanten opgaan...het kan een innestelingsbloeding zijn.
    Ik verlies nu wel meer bloed maar wel oud bruinig dun bloed.

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

5. alles

alles Lid

12 jun 2012
    32
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat naar dat je dit meemaakt! Ik heb hetzelfde meegemaakt, en bij mij eindigde dit uiteindelijlk in een miskraam bij 7 weken.

Toen ik bij 5,5 week bloedverlies had, ging ik ook meteen op forums op zoek naar vergelijkbare ervaringen. Ik vond het heel shockerend dat ik ook las dat het bij anderen toen mis is gegaan, dat wilde ik toen eigenlijk helemaal niet lezen. Maar doordat ik toen veel over miskramen heb gelezen, was ik wel beter voorbereid toen het uiteindelijk wel gebeurde. Ik wist er namelijk helemaal niets van;hoe het verloopt, en hoe vaak het eigenlijk voorkomt.

Dus hoe naar het ook voor je kan zijn om te lezen dat het bij anderen misging na bloedverlies bij 5,5 week, helpt de wetenschap dat het een heel naar maar natuurlijk en veelvoorkomend proces is misschien uiteindelijk wel als het toch gebeurt.

Natuurlijk hoop ik wel dat het niet zover zal komen!! Het is echt 50/50. De gynaecoloog vertelde me toen dat veel vrouwen in het begin bloedverlies hebben maar uiteindelijk wel een gezonde zwangerschap hebben.

Sterkte!

6. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik heb helaas wel een vmk gehad. Ben vandaag bij de vk geweest omdat ik al sinds vorige week maandag bloedverlies had. Dit ging van oud bloed maar rood en weer terug en ga zo maar door. Dan werd het wat meer en dan weer wat minder. Had totaal geen last van krampen oid. Had zelf al verwacht dat het niet goed was omdat ik een test had gedaan en die was licht positief en 1,5 week later was die nog steeds licht positief. Hoop voor jou dat het wel goed gaat. Het schijnt dat in vele gevallen in het begin van de zwangerschap je wat bloed kan verliezen. Mij werd ook verteld dat het een innesteling kon zijn. Ik voelde me ook niet zwanger niet na de test en tot gister ook niet. sterkte meis...

7. Amber1983

Amber1983 Lid

3 feb 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Gisteren was ik blij...het bloeden was gestopt, voor mijn gevoel was ales goed. Maar helaas gisterenavond weer bloedverlies bij het plassen en vannacht en vanmorgen ook. Niet veel er komt niks op mn maandverband (vannacht 1 keer een klein beetje) maar bij het afvegen is het wel donkerrood paarsig bloed. Ik word er zo onzeker van en de verloskundigepraktijk is maar bereikbaar van maandag t/m donderdag. Ik ga maandag bellen voor een eerdere echo ik wil gewooon graag dat ze kijken of er iets zit. Bah het voelt zo naar die onzekerheid...weinig zin zo in de feestdagen...
    Is het zo dat echt zoveel bloed verliest als bij een normale menstruatie als je een miskraam krijgt? of kan het ook met zoweing bloed.
    Ik heb geen stolsels of slijmig bloed. gewoon helder maar dan donker paarsig-rood. Ook geen last van buikpijn.

Helaas is het eerlijk gezegd wel zo dat de kwaaltjes die ik eerder voelde nu minder zijn en dat maakt me weer angstig.:(

Deel Deze Pagina