Week geleden miskraam gehad nu alweer ongi?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dat neem ik aan.....
    Ze had dit al na de echo gevraagd of ik zo`n bloedtest wilde...maar ik dacht als mijn bm schoon is hoeft dat niet...

Maar ja die avond kreeg ik opeens een paar ween en wat bloed...alsof alles er nog niet uit was.
    Nu die test....dus ik heb zoiets ....even liever zeker weten. De vk zei dat het hcg onder de 10 moest zitten nu?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dan had je denk ik niet zo'n duidelijk test gehad , maar goed eerst maar afwachten wat bloedtest zelf zegt .....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dat denk ik dus ook......
    net ovutest gedaan en die ziet er precies hetzelfde uit als gister....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hop dat je helemaal schoon bent , maar ik vind persoonlijk je test wel heel erg duidelijk .......Hoelang moet je wachten op de bloeduitslagen ?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik moet nog bloed gaan prikken....
    hoelang dat duurt geen idee....

Misschien ga ik toch maar eens een kruidvat test halen dan....die ken ik beter.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had toen altijd de dag erna de uitslag , maar ze weten hem eerder , bij de laatste zs had ik antistoffen in mijn bloed en belde ze ng geen 2 uur na het prikken al thuis op .....

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah oke....nou hoop het want als er iets is achtergebleven lijkt het me handig dat je dit snel weet

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja idd ............knuffff

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje ga net naar het toilet nadat ik vanmorgen wakker werd in een plasje bloed in bed....en verloor daar dus iets
    Ik voelde duidelijke iets groots.......kon het niet meer zien in de wc het was al weg.

Nu heb ik krampen .... Dus ik was helemaal niet schoon maandag....!

Aangezien jij zo hebt geholpen wilde ik je dit ook even laten weten.....

10. Yris

Yris Niet meer actief

Jeetje Lov, lijkt dat je nu het vruchtje verloren bent.. sterkte meid :(
    Hoe kunnen ze dan zeggen dat je schoon was bij de echo :(
    Bij mijn echo konden ze toen zelfs zien dat er geen vruchtje meer te zien was door het vele bloed dat in de baarmoeder zat.. terwijl ik 2 dagen later wel het vruchtje verloor! het bloed zorgde dus dat het niet zichtbaar was... je verloskundige had dat toch ook moeten zien dan :( zeker als je nu pas het vruchtje verliest.. wat een trut zeg!

Heb je hevige krampen? vaak voelt het als weën, maar als het vruchtje er uit is zal het snel beter voelen... pff, nogmaals sterkte..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is erg vreemd hoor....
    Ik zag wel dat de aanwees bij de echo dat er alweer een slijmlaagje zat.....dat was wit.... Zag zelf ook geen vruchtzakje ofzo....
    Ja ik ben ook boos want ik ben totaal niet voorbereid geweest em schrok toen ik vanmorgen wakker werd in een nat bed:x....

Ze heeft dan wel nog Eem echo geregeld in het zk......tja....wilde niet meer naar hun.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aangezien ik een hoop topics heb mag deze wel dicht.....

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.983
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina