ik zie wel iets maar kan niet goed zien of het ook roze is. over 2 dagen nog een keertje testen en hopen dat hij dan donkerder is!! 6 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg haha
Ik zie m! Zou alleen wel nog een andere test doen en in huis halen alvast, ik heb met deze testen al 2x zo'n streepje gehad terwijl ik niet zwanger was.
Ik lijk ook iets te zien, maar of t echt roze is weet ik niet. Je bent indd erg vroeg met testen, over n paar daagjes nog maar eens, en hopelijk is je streepje dan lekker duidelijk!
Ht streepje is echt heeeeel licht roze. Je moet echt goed kijken. Ik ga zo zaterdag of zondag nog weer een test doen.
Vorige maand heb ik met die test vals positief getest! Ik had duidelijk licht roze streep, daarna heb ik kruidvat testen gebruikt, maar het was omowit!
Oke dat is balen zeg. Ik gebruik deze testen een half jaar. Nog nooit eerder een streepje gehad. Ik vertrouw er ook nog niet op. Het is nog zo vroeg... Zaterdag weer testen.
Ik vind hem erg licht, en 6 dg voor nod heel vroeg voor deze testen. Maar miss is je ei wat eerder geweest? Ik zou ff kv2v5 in huis halen! Ik duim met je mee, spannend!
Ik zie hem wel hoor, kun je er geen kv 2v5 tegenaan gooien? Is gevoeliger. Waar jullie meiden dat geduld toch vandaan halen na zon twijfel test?
Als ie echt positief is dan is je ei waarschijnlijk eerder geweest en zou kv 2v5 idd nu wel een streepje moeten laten zien!! Testen zou k zeggen hihi. Spannend!!