Op maandag 5 teste ik heel licht positief. De dagen erna idem. Ik wordt er een beetje gek van. Heb zelf het vermoeden dat dit niet goed komt. Volgens de app moet ik nu 4 weken en 2 dagen zijn, bij een cyclus van 29 dagen. Is er iemand die dat ooit heeft meegemaakt? Hoe liep het af? De strepen zijn roze en binnen de tijd zichtbaar.
Wat is het probleem dan als er lijntjes verschijnen,dan moet je toch blij zijn? Ik begrijp dat niet dat een streep donkerder moet zijn,mijn ervaring is een streep is een streep,dus zwanger. Gefeliciteerd!
omdat ze steeds lichter worden voor mijn idee.... en ze wel heel erg licht zijn.. van de afgelopen week van vanmorgen Heb dit ook nog niet zelf meegemaakt. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een vier dagen voor nod al een mooie streep, wel licht, maar duidelijker als deze
Ik kan ze niet zien. Probeer het los te laten en te genieten van het moment,je bent gewoon lekker zwanger zolang je niet ongesteld bent. Ik test altijd maar 1 keer,dit lees ik alleen maar hier op zp dat ze meerdere keren testen om te kijken of ze donkerder worden.
ik zou heel graag willen genieten, maar we hebben de vorige zwangersc hap al meegemaakt dat ik op en top genoot van de rose wolk en we daar binnen vijf min bij de 12 weken echo vanaf werden getrapt.. Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die dit ook hebben gehad en foto's kunnen laten zien en waarbij het nog goed is gekomen. De hcg had al verdrievoudigd moeten zijn.. Vind het gewoon eng. Genieten kan ik nu niet. vraag me ook af wanneer je de verloskundige moet bellen. Had voor mijzelf gedacht over anderhalve week. Als ik dan nog geen bloed heb en nog steeds zo'n lichte test
ah dan begrijp ik wel waarom je graag wil dat ze donkerder worden. Ik hoop met heel mijn hart dat het een gezond zwangerschap wordt,als ik jou was zou ik maandag gelijk de verloskundige bellen. Kan je de fotos hier gelijk op plaatsen?Op jou link kan ik ze niet zien,blijft een leeg blad.
Welke testen gebruik je? Ik moest meteen aan een ander topic denken dat ook hier staat, deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/457640-kv2v5-echt-verandert-ter-geruststelling.html Ik hoop voor je dat alles gewoon goed zit!
het zijn verschillende testen. eerst kv toen dipsticks zwanger en kids en daarna cassettes zk ik had mijn album op prive staan als het goed is kun je ze nu wel zien. ik ga even in het topic kijken.
Je bent overtijd nu toch? Als ik heel eerlijk ben zie ik eigenlijk niet eens tweede streepjes...Ook niet als ik inzoom met mijn tablet. Lastig te zien zo. Ze zijn dus wel heel erg licht als ze er staan. Op 1 testje zie ik wel iets als ik heel goed tuur. Heb je al een CB wekenindicator gedaan? Want anders zou je die ook nog kunnen doen. Hoop dat het goed zit! Ga voor je duimen!
ze zijn er wel en je kunt ze in het echt ook zien. Maar door het uploaden wordt het denk ik minder. Maar idd ze zijn heel licht. Nee ik heb de cb nog niet gedaan, vind die te duur voor dit twijfelgeval en natuurlijk te bang voor de woorden niet zwanger....
Ik zie wel wat,volgens mij heb je te vroeg getest steeds.Ik zou nog een weekje wachten en dan weer testen.
Vraag evt. aan je huisarts of ze hcg kunnen prikken. Hebben ze bij mij ook gedaan toen ik weer zwanger werd na mijn mk
Ik denk niet dat de testen te vroeg zijn. Maar hoop het natuurlijk wel. Ik bel volgende week even de huisarts op. Hoop natuurlijk dat de testen nog duidelijker worden, maar vrees van niet. Heb weinig hoop nu.
Ik zie ook niet echt ren 2de streep..ze hadden wel al donkerder moeten zijn dus ik denk indrogers! Ik duim voor je!
Hier heb je 8 aug boven 10 aug allebei 6 uur in de ochtend Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik heb dit twee keer gehad 4 dagen vage en lichte testen. Bloed laten prikken en dat was 13 hcg. 2 dagen later werd ik ongesteld. Er was dus wel iets maar in een vroeg stadium misgegaan.