Haha kon je je toch niet inhouden? Maarre ik zie ook een streepje (zonder turen!) Spannend! Ik duim voor je!
Ik zie hem ook, spannend! had je post gisteren gelezen over je drang om te testen toch niet vol gehouden hihi
hahaha... nee klopt het zit dan in mijn hoofd, terwijl ik echt met mezelf had afgesproken dat ik pas de 25ste ging testen... pffff vrouwen Vind het spannend.. in het echt zie ik hem beter. Hoop zo dat mn test overmorgen donkerder is...
Whaaaa.. hihi jullie zien hem allemaal! ! *doet een vreugde dansje* maar ik wil en durf nog niks te geloven. Is wel roze en even breed en toen ik na 5 minuten keek stond ie er maargoed heb dat vaker gehad.. zit mezelf nu vanalles wijs te maken haha.. indroger blablabla maar hij is roze even breed en verscheen binnen 5 minuten hihi lekker tegenstrijdig..
hahahh ga nog ff door met je tegenwerpingen hij zit er mi ook hoor!!! Misschien een cb testje morgen?? gewoon... voor de leuk :-D
Ik ga eerst door testen met deze cb doe ik als ie duidelijker is, dat durf ik nu echt nog niet..haha! Bedankt voor t kijken krijg beetje hoop