kruidvat ovulatie testen ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eloveh, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik ga vanaf vandaag mijn 2e ronde in na mijn leo operatie. Omdat ik zo goed als verholpen ben van mijn PCOS mocht ik van de gyn weer ovulatie testen gebruiken! Heb de ovulatie testen van kruidvat gehaald...

iemand ervaringen mee???

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Geen ervaring mee maar hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen hier over de kv ovutesten...helaas

3. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    en clearblue? anders ga ik toch maar ff voor de duren hoor! maar wil graag weten wanneer die piek is? want je moet toch paar dagen voor je eisprong beginnen... maar als een kruidvat iedere keer van licht naar steeds donkerder gaat.. is dan clearblue bijvoorbeeld 3 dagen met een smiley? of geeft clearblue alleen aan wanneer je piek is? en dan 24 tot 36u daarna je eisprong?

4. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik gebruik deze maand voor het eerst cb. Veel goede berichten op dit forum; ik heb m'n smiley nog niet gezien... Maar kan nu elk moment komen!

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met kruidvattesten. Maar lees er inderdaad weinig goede verhalen over. Ik heb nu 2 maanden de ovulatietesten van zwanger & kids gebruikt. Beide keren duidelijk een positieve test gehad. En dit klopte ook precies met wat ik voelde. Deze testen zijn supergoedkoop en via de website van zwanger & kids te bestellen.

6. Cato1979

Cato1979 Actief lid

22 okt 2012
    273
    1
    0
    Heb de eerste maand ook testen van het kruidvat gehad; die roze. Bij mij heel duidelijke streep bij ovulatie. Ik gebruik deze ronde die van zwanger en kids en daar heb ik iedere dag een streepje op en mijn "knaller" was niet zo knal... Kan aan mijn lijf liggen ;) maar ik vond die van het kruidvat dus prima!

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij lijken ze heel snel positief

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik gebruik de testen ook en je met ze even leren kennen. Ik heb altijd wel een streepje, maar als mijn ei nadert dan veranderd het streepje. Het is dan (voor mij) duidelijk zichtbaar dat het LH hormoon stijgt. Ik vind het wel fijne testen, nu ik eenmaal weet hoe ze op mij reageren. Succes ermee

9. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ik heb de vorige ronde verschillende ovu testen geprobeerd, ik vond die van de kruidvat prima en ook de testpoint van de etos vond ik een fijne test. Snel en duidelijk en volgens mij even duur.
    Succes ik ga deze ronde ook weer met die van de kruidvat denk ik.

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik heb ze van sensitest. Lekker veel in een pakket en goedkoop. Er is ook een voordeelpakket met 3 zwangerschapstesten erbij, altijd handig!

11. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

ik heb ze van zwanger & Kids eerste ronde met gebruiken dus nog even afwachten zie hem bij mij wel oplopen :)
    succes

12. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties allemaal!!!

Ik denk dat ik voor de zekerheid nog een ander merk erbij haal om het toch zeker te weten wanneer mn eitje komt :p
    Wil echt op precies het goede moment klussen, Heb echt geen zin om weer ziekenhuis in en uit te gaan :( !

Iemand nog goede tips voor me? :p

13. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Vandaag mijn eerste smiley op een clearblue test.. Niks geen getwijfel of het streepje wel donker genoeg is! Ik had van de trekpleister, nu dus CB. Wereld van verschil! 20 stuks voor 36,95 incl. Bezorgkosten op drogistplein.nl. Als je het omrekent naar de per stuk prijs valt het reuze mee! Succes!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    kijk maar eens hoe duidelijk de kv al is terwijl de rest nog amper te zien is.. heel vertekenend..

Deel Deze Pagina