Hi iedereen. ik heb nu al een week hoofdpijn aan de linkerkant. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Soms zit het achter mijn oog maar soms ook meer richting mijn oor. Het lijkt ook soms op een soort van vreemde kriebel of sensatie. Ik twijfel of je voor zo iets de huisarts moet bellen vind ik zo vervelend om die mensen voor dit soort dingen op te houden. Hebben jullie nog tips of adviezen?
Die mensen worden er voor betaald en daar zijn ze voor. Klinkt hard maar volgens mij heb je dat ook gewoon even nodig. Gewoon even bellen
Ben je toevallig verkouden geweest? Ik heb twee weken geleden flinke keelonsteking gehad en nu heb ik sinds 2 dagen continu hoofdpijn. Ik denk dat dit er bij hoort mijn dochter heeft dezelfde symptomen.
Waarom vindt je het vervelend om aan een huisarts een medische vraag te stellen? Je vraagt toch niet of hij je huis wil schilderen of je rijles wil geven? Het is zijn/haar vak, ze vinden je gegarandeerd niet vreemd of stom met deze vraag. Gewoon bellen morgen.
Ik heb wel eens vaker te maken met hoofdpijn maar dat is niet 1 week achter elkaar. Zelf zou ik dan toch eens vragen aan de assistent.
Dit al gelezen? https://www.thuisarts.nl/hoofdpijn/ik-heb-hoofdpijn Zou het uit je nek kunnen komen? Dat die vast zit?
Corona??? Ik had precies dezelfde klachten toen ik corona had... Aan één kant en kreeg met het geen medicijn weg... Schijnt iets typisch te zijn van corona... Beterschap, weet hoe naar het is!
Het hangt er een beetje vanaf wat ik al geprobeerd heb ertegen. Spierbalsem bij vaste nekspieren, neusspray (soms voelt het niet helemaal zo, maar zit er toch iets dwars in de holtes) paracetamol. Een simpel warm bad/langere warmere douche, ook om spierklachten uit te sluiten zeg maar. En het hangt er dus vanaf in hoeverre ik nog kan functioneren. Maar bellen voor overleg kan natuurlijk ook.
Draag je een bril of lenzen? Ik heb weleens erge pijn achter mijn oog gehad. Was echt ondraaglijk, zelfs snachts naar de hap geweest. Huisartsen wisten niet wat het was. Uiteindelijk mn ogen laten controleren. Waren mijn ogen achteruit gegaan. Nieuwe bril en nergens meer last van.
Nee lig nu ook met een ice pack op mijn hoofd. Doet ook niet veel. Ook bij voorover bukken voel ik het drukken
Nee geen bril of lenzen Zou kunnen, heb op het moment niet het gevoel dat mijn nek vast zit , maar vorig jaar wel fysiotherapie voor mijn nek gehad
Misschien voorhoofdsholteontsteking, als je ook pijn voelt bij het bukken. Maar het beste is toch de dokter bellen. Ik heb regelmatig hoofdpijn en migraine, maar dat is een bekend probleem, dus ga ik niet na een week hoofdpijn naar de huisarts. Maar bij jou is het iets nieuws en dus slim om wel even te bellen.
Ik heb vaak voorhoofdsholteontsteking en dan heb ik de klachten die jij benoemt. Goede neusspray, stomen en neusspoelen helpt, maar soms moet er bij mij een kuurtje aan te pas komen. Die hoofdpijn is behoorlijk dus ik zou zeker even de dokter bellen.