Denk ook aan een voorhoofdsholte ontsteking. Zeker dat drukkende gevoel bij het bukken. Ik heb het heel vaak en daarom speciale neusspray, maar de eerste keer heb ik er echt te lang mee doorgelopen, moest ik een kuur. Op zich vind ik een weekje hoofdpijn niet extreem, maar als je je zorgen maakt even bellen.
Nee volgende week, dan heb ik ook de oppas kindjes even niet. Wordt ik in het weekend misselijk moet ik de huisartsenpost bellen
Komt goed, gaan wij doen. Denk zelf dat het niet zover hoeft te komen, maar na een week ben ik het zo zat. Net ook even boodschappen gedaan en ik knal weer uit elkaar .
Hey dankje voor het vragen, wat ontzettend lief zeg. Op het moment denken ze aan een voorhoofdsholteontsteking. vind het zo bizar had geen verkoudheid klachten niks. De dames die dit gehad hebben, hadden jullie ook welleens verstopte holtes zonder bijv een loopneus of verstopte neus??? Heb gister wel op advies neuspray gebruikt en vandaag ben ik spontaan verkouden is dit herkenbaar voor sommige? Zat het dan echt vast?
Ik heb het vaker gehad! Kon prima door m’n neus ademen, geen loopneus of wat dan ook, maar wel echt druk bij mijn jukbeen, ogen en oren, tot echt super heftige pijn aan toe. Met antibiotica klaarde dat op, en ik ben toen met zo’n neusspoel-ding mijn neus gaan spoelen, dat haalde ook de druk er wat af.
vervelend hè ! Jeetje bij mij zit het vooral aan de linker kant maar loopt echt ook door tot achter mijn schedel. Als je dan begon met spoelen, begon dan ook de verkoudheid bij jou pas? ik heb alleen neusdruppels voorgeschreven gekregen en paracetamol geen antibiotica of spoeling
Ah wat vervelend zeg! Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Ik heb er geen ervaring mee, maar beterschap!