Vlinders in m'n buik

Discussion in 'Zwanger worden' started by ClaudiaZ, May 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ik zit momenteel op cyclus dat 25, vorige 2 x werd ik na 30 en 32 dagen ongesteld. Nu heb ik m'n NOD berekend ongeveer op 30 mei, volgende week dus.

Sinds gisteren heb ik zo'n gevoel in m'n onderbuik alsof ik ongesteld moet worden (krampjes, steekjes) en sinds vandaag heb ik in ene enorme vlinders in m'n buik, niemand kan natuurlijk vertellen wat het precies betekent deze symptomen maar herkent iemand dit met een positief test resultaat?

Elke maand neem ik me weer voor om me niet gek te laten maken door de mindfuck, want eerlijk is eerlijk je lichaam (of beter gezegd je hoofd) speelt elke maand weer een leuk spelletje met je, maar toch laat ik me meeslepen met dit gevoel... zou het dan nu al raak zijn? Ik hoop het zo!

Groetjes Claudia

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt goed!
    Ik hoop voor jou dat je zwanger bent maar hou idd rekening met beide kanten...

3. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Klinkt het herkenbaar?

Ik vind het sowieso lastig beoordelen, als je iets zo graag wil dan zul je je van alles in kunnen beelden. Ik haat dat zo! Je schakelt het ook niet zo uit. Als ik dan even denk, het is gewoon mindfuck, dan zegt een ander stemmetje: ja maar wat als het wel zo is....

7 dagen duurt nog lang!!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk........ik had nhet wel bij de eerste maar niet zo vroeg volgens mij...

Share This Page