Hallo Ik heb even getest met zwanger en kids zwangerschaps test. En je hebt inderdaad heel veel HCG nodig. Ik heb afgelopen woensdag in de middag pregnyl 5000 gehad. Ik zou dan nu vandaag zitten op 1250hcg zie mijn test. Ben er best wel van geschrokken. Deze had toch moeten knallen lijkt mij. Was ook nog met ochtendurine. Dus nee deze zijn niet duidelijk en hebben echt veel HCG nodig. Ik heb dit gedaan als test om te kijken hoe deze test knalt. Niet dus en vraag me dan af hoeveel HCG je wel nodig hebt om deze test te laten knallen. Nu ga ik de WW in en hoop aan het eind wel een knal test te hebben. Hoop dat anderen hier ook wat aan hebben.
Jee, die is inderdaad wel erg licht... Laat dat nou net de testen zijn die ik hier heb liggen... Dit zijn de gewone toch?
De extra gevoelige die 6 dagen voor NOD kunnen hebben 10 HCG nodig volgens hun website Maar heb je nu ook getest met bijv een kruidvat? Anders kun je het verschil nog niet echt zien wie weet is de kruidvat nu ook super licht Maar kan de HCG in 3 dagen dan niet super zijn gedaald bij jou? Anders is het idd wel een heeeeele lichte test
Ik had deze testen ook. Testte keurig 4 dagen voor NOD positief met ze. Ze werden alleen niet donkerder. Daarom dag voor NOD een clear blue gedaan, zwanger/niet zwanger, en deze gaf direct ZWANGER aan. Ms krijg je bij deze testen gewoon geen donkere strepen? Streep is namelijk een streep
Schijnbaar gaat jouw hcg daling iets sneller. Denk niet dat je nu een hcg van 1250 hebt, gezien je testje En deze testjes kunnen ook knallen hoor (testje van 1,5 week geleden zie foto) Maar de testjes zijn idd wel iets minder gevoelig dan bijv. kv2v5 testjes. Die waren iets donkerder toen ik net positief testte..
Nou breekt mijn klomp... Normaal was KV 2v5 echt gevoeliger, maar nu is de extra gevoelige van ZW&K duidelijker dan de 2v5 met dezelfde urine! Hebben ze de KV "vernieuwd" ofzo?! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture57395.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture57396.jpg
Had ik ook hoor. De Z&K extra gevoelige midstream was bij mij ook eerder positief. Misschien is de midstream van Z&K gewoon sneller duidelijker dan de dipsticks van Z&K.
Ligt eraan hoe snel jou lichaam de pregnyl afbreekt. Voor de 5000 staat max 8 dagen voor. Maar kan er op dag 3a4 al uit zijn. Ik spoot altijd 10000 en was op dag 7a8 uit mijn lichaam.