waar is mijn ei heen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maybe3, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb altijd een cyclus van 30 dagen.. Inmiddels zit ik op dag 20 maar m,n ei nog steeds niet gevonden, Ik gebruik voor het eerst echt vanaf het begin nu ovulatie testen. Het zijn de testen van zwanger en kids.

Maar waar is m,n ei heen?

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Nou ik zie toch een lichte streepje op het eind.. van andere kant zie ik ook vage lichte streepjes ervoor, dus kan gewoon zijn dan die test meet het bij jou niet!

probeer sensitesten -werken ideaal!

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@piccolina: die van dag 15 was net zo donker als de controlestreep maar is daarna lichter opgedroogd.. en die van vandaag is lichter als controle streep maar in het echt is die penstreep zeg maar donkerder als de controlestreep.. dus ik snap hem nii meer haha

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Nog even doortesten. Ik denk dat ie over 1 of 2 dagen wel goed is...

Je ei kan per maand wel op een andere dag komen, dus het kan best wat later zijn hoor!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als de teststreep even donker was dan de controle is hij positief
    Ook al is alleen het uiteinde van de teststreep even donker dat telt ook (dat pennestreepje) :)

Ik vind de zwanger en kids die je hebt trouwens fijner dan de sensitest, die bleven bij mij licht

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mayd: maar dan zou ik een LF van nog geen 10 dagen hebben, en vorige week woensdag is er een echo gemaakt en dacht de gyn dat m,n eisprong rond zondag of maandag zou zijn.. Dus vandaar dat ik het niet meer snap nu

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@daantje: zaterdag was dat dus het geval alleen is hij lichter opgedroogd.. en nu ineens die duidelijke penstreep.. voor de zekerheid vanavond dus nog maar aan het klussen.

8. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    nou ja ik zou ervan uit gaan van de eerste 1 minuut na de test. Dus geen opgedroogde resultaat nog nakijken- dat staat ook trouwen in de handleiding.
    Als ik het zo bekijk dan heb je gewoon 3-4 dagen positief getest en in een van die dagen is je ei vrijgekomen- wellicht gisteren.

Ik heb verder gene ervaring met Z&K, bij sesi is altijd wat duidelijker: niks-licht-het zelfde- donkerder- licht-niks.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@piccolina: heel erg bedankt voor het meekijken.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    De gyn KAN er ook wel eens naast zitten.... bij een kennis van me zat ie er gruwelijk naast toen werd beweerd dat ze geen ei had gehad, terwijl ze 2 weken later toch echt zwanger bleek.

Je ei kan ook gewoon wat later komen onder invloed van verkoudheid, hooikoorts, het weer... noem maar op. Er zijn zoveel dingen die je cyclus kunnen beïnvloeden.

Een LF van 10 is absoluut niet kort hoor... wordt zelfs als normaal beschouwd.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik vind de zw&k wel heel duidelijk en blijven bij mij ook na opdrogen duidelijk... geen problemen mee.

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Ik had hetzelfde als jij, ook een cyclus van 28-30 normaal gezien, en vorige maand geen ei gevonden. Dit keer tot en met de 26e getest en er kwam maar geen ei dus was gestopt. De 23e leek ie bijna positief maar hij knalde niet zoals hoort. Afgelopen maandag voelde ik me anders en had ik een zere buik (zoals bij mn zoontje toen ik zwanger was) dus deed ik 2 testen tegelijk: een stick voor HCG en LH. De LH werd de teststreep binnen 10 seconden knalpaars en bleek ik die dag dus mijn ei gewoon te hebben! Op CD23, heel erg laat... Ik duim maar dat mijn lf zich aanpast mocht mijn eitje bevrucht zijn, maar goed... Ik ga er niet vanuit ;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn nicht had idd ook volgens haar gyn geen ei en was toen zwanger. Is je ei niet vroeg gesprongen, dag 12 of 13 ofzo, en dat je lf lang is? Je hebt een posi ovutest 24-48 uur voor je ei springt, dus je kunt hem net gemist hebben.

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@marieke.. Nee dit was m,n eerste echte ronde na curetage dus heb vanaf dag 1 getest.. Dus hij is in ieder geval niet eerder geweest

Share This Page