Ik wil het zo graaaaaaaaaaaag

Discussion in 'Zwanger worden' started by lucky, Mar 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen adviseren. Ik ben moeder van twee prachtige kinderen en nu begint het toch weer te kriebelen voor een derde. Ik ben nu 36 misschien wel te oud? Ook gebruik ik op het moment de mirena spiraal en volgens mij ben je dan toch ook weer direkt vruchtbaar na het verwijderen? Bij onze twee kinderen heb ik meer dan een jaar nodig gehad om zwanger te raken, moet ik er dan vanuit gaan dat het eventueel deze keer ook weer zolang zal kunnen duren? Graag hoor ik het, groetjes lucky.

2. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Zou je graag adviseren, maar het antwoord op vrijwel al je vragen: misschien wel, misschien niet ;), je weet het niet van te voren.

Ik vind 36 jaar niet oud, maar vruchtbaarheid kan iets verminderd zijn (of niet).
    Na mirena kun je meteen je oude cyclus terughebben (of niet).
    Je zou nu weer een jaar bezig kunnen zijn (of niet).

Als je partner ook zo graaaaaaaaaaaaaaaag wil, dan zou ik niet moeilijk doen en gewoon kijken wat de natuur voor je in petto heeft!

(mijn 3e kinderwens kriebelt al meer dan een jaar, maar door allerlei praktische omstandigheden uitgesteld, uitgesteld. Het kriebelen wordt hierdoor, helaas, alleen nog maar erger en erger...)

Succes!

Share This Page