Heey Meiden, Ik heb even een vraagje of ja wil liever weten of iemand dit ook heeft gehad... Afgelopen dinsdag ging ik naar de vk voor een 1e echo zou als ik uit zou gaan van een 28 dgn cyclus nu 9 weken zijn, maar ik heb een 40 dgn cyclys dus ben 7,5 week zwanger (moet mijn banner nog aanpassen haha). Ze is bezig met de echo en constant lagen mijn darmen ervoor ze zag niet veel alleen dat mijn baarmoeder vergroot was en een vruchtje duss ik ben wel echt zwanger! Maar ze kon het niet goed zien moest volgens haar ook veel meer drinken. Soms zag je wel iets maar zij deed er ook geen uitspraken over.Nu moet ik a.s. dinsdag weer. Heeft iemand dit ook gehad zij zei dat ze pas de 1e positieve echo had met 8,5 week. Ik ben niet echt ongerust had ik ook geen rede toe zei ze ik was gewoon te vroeg. Mocht wel een inwendige echo laten maken als ik echt niet kon wachten heb namelijk in dec. een miskraam gehad. Ik wilde het gewoon eens weten Alvast bedankt x leeuwinnetje
Ik heb (met deze zwangerschap) ook met de eerste echo vage dingen gehad. Bij mij konden ze helemaal niks zien, volgens vk mijn darmen die in de weg lagen (echo was inwendig). Naar mijn mening had de vk te weinig ervaring met het doen van zulke vroege echo's (was toen 8wkn). Als je zekerheid wil, gewoon terug gaan! Succes! Enne.. gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heey, Hier ben ik weer heb gisteren een echo gehad was gisteren 8 wkn 2 dagen alles was goed. 2 centimeter was ie en er was een hartje te zien. Ik ben opgelucht............. groetjes leeuwinnetje