Week menu avondmaal

Discussion in 'Voeding' started by Meis28, Mar 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Wie heeft er een gepland weekend voor haar dreumes qua avondmaal? En hoe ziet deze er uit?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Ik snap je vraag niet helemaal denk ik, maar hier eet ons zoontje gewoon met de pot mee.
    Voor dit weekend is het helaas niet al te gezond, maar dat komt omdat mama allemaal avonddiensten heeft en papa niet zo goed kan/ wil koken. :p
    Vrijdag: macaroni
    Zaterdag: patatjes
    Zondag: soep met broodje (zoontje waarschijnlijk eerst een potje vooraf)
    Maandag: pannenkoeken

Potje krijgt hij maar heel zelden hoor, maar soms geef ik het 1x even als hij anders veel dagen geen groente krijgt, zoals dus dit weekend.
    Al kan ik me er niet heel druk om maken, want als we wel groente eten, eet hij ze ook niet. :p
    Alle groente die hij van de week op heeft zijn 2 hapjes broccoli.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Sorry auto correct heeft het een beetje verdraaid! Er moet staan: wie heeft een gepland week menu voor haar dreumes qua avondmaal?
    Hier eet zoontje niet altijd met de pot mee omdat mijn man veel kruiden en zout gebruikt en we het ook niet erg vinden iets apart voor hem te maken. Vlees vindt hij nog lastig om te eten maar verder eet hij vrijwel alles! Prak het soms nog wel want dan kan hij lekker zelf met zijn lepeltje eten wat hij geweldig vindt. En anders in stukjes met de vork

Share This Page