hoihoi, ik ben even inspiratie loos en ik heb geen idee of ik het wel goed doe en hoe ik het anders kan doen... ons zoontje heeft nu deze groente allemaal gehad en hij vindt het allemaal lekker!: wortel, pastinaak, bloemkool, broccoli, spruitjes (vond ie heerlijk en geen kramp van gehad! ), aardappel, doperwten, boontjes en witlof.. dat was het geloof ik. En kwa fruit appel, peer, banaan, avocado... Dit combineer ik met elkaar zoals bloemkool-broccoli aardappel- broccoli etc. het voedingsschema op dit moment is: 08:00 fles 180+6 10:00 fruit 12:00 fles 180+6 16:00 fles 180+6 18:00 groente 20:00 fles 180+6 + 3 schepjes bambix nu is mijn vraag.... Doe ik dit goed? en hoeveel gram mag hij nu? en kan ik al beginnen met de rapley methode? zo ja hoe kan ik daar het beste mee beginnen? ik heb tot nu toe steeds veel gemaakt en in de vriezer gedaan en dat gepakt als wij noodles, nasi of iets anders aten wat hij nog niet mag hebben. Ook pureer ik alles nog met de staafmixer. ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen om zo maar een beetje te zeggen haha! Hij doet het hier super op! ik krijg zelfs best wat keren te horen dat hij best "stevig" is zeg maar... Hij zit nu net over de 9 kilo.. Hier kan ik toch niets aan doen? groetjes unbelievablee!