week minder lang zwanger en weinig vruchtwater?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Thura, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Vandaag heb ik een echo gehad, bij naar we dachten 8 weken en 5 dagen. Maar volgens de echodame is het kindje nog maar 7 weken en 4 dagen, en heb ik weinig vruchtwater. Ze vond dit de moeite waard om te melden aan mijn verloskundige. Helaas kon ik die na de echo niet meer bereiken. Ik hoor wel vaker dat iemand een weekje minder lang zwanger is dan gedacht, maar door de combinatie met minder vruchtwater weet ik niet goed wat ik er van denken moet. Komt dit vaker voor, moet ik me zorgen maken?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hOi thura,

Ja dit komt wel vaker voor en vaak zie je dat bij de volgende echo (die zal je waarschijnlijk over 2-3 weken hebben) Dat het helemaal is bijgetrokken.

GEFELICITEERD! Imke

3. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Immie bedankt voor je antwoord. Het is inmiddels al weer 3 dagen na de bewuste echo, en het kindje is er nog niet "uitgevallen" dus begin ik er langzaam weer wat vertrouwen in te krijgen. Ik vind het wel nog steeds naar dat mijn kleintje blijkbaar weinig vruchtwater heeft, en hoop maar dat hij het de 7e januari bij de volgende echo weer heeft ingehaald.

Deel Deze Pagina