Doorlooptijden ziekenhuis

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vero0504, 9 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.973
    15.012
    113
    goedenavond dames,

Allicht iemand met een idee anders wordt t toch maar ff de vk gaan bellen. (wat ik liever nog ff niet doe, ik kijk t liever even twee weken aan of t oploopt en in stand blijft)

Zit er vertraging in de doorlooptijd bij prenatale vroegdiagnostiek ivm Corona? (specifiek Erasmus mc) Dus ipv 10 per dag, 5 per dag zeg maar ivm maatregelen.

Ik zit nu nog vroeg hoor, maar wij hebben een voorgeschiedenis dus komen daar toch in terecht als t in stand blijft. Maar je zit nu toch ook met weer die vakanties ertussen, dus die termijn zit je zo aan. Beetje een planningsafweging dus.

Vorige keer was er een wachtlijst van 3 weken ivm vakanties bij twee ziekenhuizen, toen kwamen wij met een onverwacht spoedje (nu dus verwacht). Dat zal eind januari niet echt meespelen allicht maar corona allicht wel? (honestly dunno).

2. Streepjespyjama

26 sep 2020
    39
    23
    8
    Vrouw
    6 weken geleden kon ik een dag later een afspraak plannen in het EMC, na een afwijking bij de termijnecho. Zowel voor als na mij, was het een komen en gaan van andere stellen. Ook de vlokkentest kon gelijk tijdens diezelfde afspraak en na 3 dagen had ik de eerste uitslagen en na een week de rest. Hoe het nu precies is weet ik niet, maar toen ging het dus allemaal heel vlot.

Vero0504 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina