Ik ben nu bijna twaalf weken zwanger en pas niet meer goed in mijn broeken. Hoe hebben jullie dat gedaan, want ik ben ook niet zo dik dat ik al zwangerschapskleding aan kan doen. Hebben jullie nog 'tussendoorkleding' gekocht, of toch gewoon zwangerschapskleding?
Trainingsbroeken aan doen voor thuis iets wat lekker zit en anders toch aan zwangerschapskleding gaan geloven. Deze kun je in je eigen maat kopen en dan verstellen bij je heupen zodat je buik er in mee kan groeien.
Ik had dan al zwangerschapkleding gekocht en aan. Was dan vrijwel geen buik maar het zat stukken lekkerder
Ik heb nog heel veel kleren liggen met een maat groter. Ik was afvallen dus ......... En nu komt die kleding weer ff van pas totdat ik daar niet meer inpas ga ik de zwangerskleding aandoen.
bij mij was 't al lekker weer toen ik m'n eigen kleding niet meer paste (ik kon tot 20 weken zowat m'n eigen kleding aan! wel verlengend met 'n buikband, of 'n babydoll ofzo). Ik droeg ook nog gewoon m'n eigen lage heup linnen broeken. En had 'n paar zwangerschaps-jazz pants die ook lekker meerekten. (geen jogging-idee broeken!) Als ik jou was zou ik gewoon bij prenatal 'ns gaan neuzen, daar hebben ze hele hippe en betaalbare kleding, die je vaak al vanaf 't begin aankan. (omdat 't buikstuk vaak 't enige is wat extra mee moet rekken) Suc6!
Ik heb een paar broeken gekocht bij de wibra, daar hebben ze broeken met een rits aan de zijkant en aan de voorkan met een strik kan je ze strakker trekken zeg maar. Ik heb ze een maat groter gekocht dan ik heb, maar doe ze nu al aan, doe dan het strikje wat strakker. Kan ze denk ik nog een mooie tijd aan hebben, misschien een idee, ze zijn 12,99.
Ik heb normaal maatje 36 en ik heb van mijn tante een paar broeken maat 40 gekregen. Ik moet helaas zeggen dat ik er met 10 weken bijna uitgegroeid ben en moet overstappen naar positiekleding.
Hoi Lin, Ik heb met 10 weken mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Ik heb normaal maat 34 in broeken, dan moet je dezelfde maat in zwangerschapsmode aanhouden. Voor mij was dat dus XS. De rest is absoluut te groot en zal ook te groot blijven. Als je een beetje goede broeken koopt zit er aan de zijkanten elastiek in. Die kun je zelf door middel van een knoopje stellen. Nu in het begin heb je de elastiek strakker, later kun je het steeds losser maken zodat de broek gedurende je hele zwangerschap blijft passen ! Ik heb een tijdje met elastiekjes rond mijn knopen gelopen, en dan een buikband daar overheen. Maar ik kan je zeggen, het zit op een bepaald moment echt niet meer lekker en dan is z'n zwangerschapsbroek echt een enorme opluchting ! Succes ! En veel plezier met winkelen ! Groetjes, Nikki F
Ik werk nu ook nog met een knoopsgatelastiekje en buikbanden en het gaat nog goed. Maar over een paar weken zal ik ook moeten gaan uitkijken naar zwangerschapsbroeken. Pim
miss etam verkoopt zwangerschaps broeken (jeans) die prima om een beginnend buikje passen die heb ik ook in het begin gedragen en zitten heerlijk zijn de broeken zonder elastiek aan de zijkant of ingezetten stukken wel verstelbaar elastiek in de buikband sucses
Ik kan bepaalde broeken nog wel aan..maar het knoopje kan niet meer dicht en de rits half Of ik mijn spijkerbroeken aan kan weet ik niet. Ik vind het sowiezo niet lekker zitten. Ik draag thuis lekker van die joggingbroeken. Soms een broek met jurkje eroverheen.. Of een lang tshirtje, truitje zodat ik de broek open kan laten hehe. Verder heeft mijn man maar even pech..ik pas nu eenmaal niet alles meer.
Ik ben nu in de zesde week van de zwangerschap en ik was voor die tijd behoorlijk afgevallen. Alle kleding destijds weggedaan en nieuwe gekocht, voelde me heel trots. Twee maanden later was ik zwanger, hahaha...nooit verwacht, wel gewenst, maar ik heb dus nu dat mijn zomerrokjes niet meer passen...ik krijg al een beste buik en ook heb ik het idee dat mijn heupen breder worden. Ben benieuwd wanneer ik echt voor zwangerschapskleding zal moeten gaan kijken. Groetjes Karin
Ik heb broeken gekocht die ik aan de binnenkant met een elastiek en knoop kon verstellen dus ik kon m aantrekken tot ie goed zat! Dat scheelde wel! Heb nu nog plezier van mn broeken,alleen nu hoef ik ze niet meer strakker te trekken haha! Of van die broeken met een band weet je wel,hoeven geen zwangerschapsbroeken te zijn maar gewone broeken met een stoffenband aan de bovenkant,snap je? Die zijn ook erg fijn!!!
Ik had laatst bij miss Etam ook een heel leuke broek aan, maar daar zat dus geen knoopsgatelastiek in. Zo stom vond ik dat! De verkoopster raadde me ook af om die broek te kopen. Hij gaat dan van je buik schuiven zei ze. Ach ja ik red me nog wel een paar weken, maar dan moet ik ook echt aan de zwangerschapsbroeken denk ik. Pim
Bij the sting hebben ze linnen broeken en rokken in veel kleuren met een elastieken band bovenaan. Die horen officieel bij niet zwangeren dus naar beneden, maar ik heb ze gekocht en klap die band lekker naar boven. Zitten heerlijk en zijn maar 25 euro.
Die broeken van de Sting heb ik ook en ze zitten heerlijk!! Me moeder heeft ze korter gemaakt (broeken zijn me altijd te lang) en kan ze nu aan Ik draag sinds 2 weken eigenlijk alleen maar positiebroeken. Sinds ik dat gewend ben is het niet meer lekker om gewone broeken aan te hebben. Ben bij verschillende winkels geslaagd (H&M, Wehkamp, MissEtam).
na het lezen van deze topic ben ik eens gaan kijken of ik nog in mijn oude broeken pas...hehe.. Mijn spijkerbroeken komen niet eens meer over mijn heup...maar de rest van de broeken kan ik wel aan..maar niet meer dicht Mijn rokken kan ik nog wel aan, geloof ik, maarja dat zal ook niet lang meer duren.