Ik wilde over een poosje weer heel blij op zp neerzetten dat ik weer zwanger ben. Maar ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en verlies allemaal bloed en stolsels. Dit word dus een miskraam. Of hoeft dat niet altijd? Wilde het gewoon ook even kwijt! Wanneer mogen wij het geluk een keer vinden. Waarom is het toch zo oneerlijk allemaal?
Meid wat vreselijk moet dit voor je zijn. Bloedverlies met stolsels klinkt niet goed.. Bel je verloskundige en vraag een echo. Dan weet je het zeker. Knuffel
Jeetje meis! Echt verschrikkelijk voor jullie na wat jullie al hebben meegemaakt! Ik zou ook even de vk bellen hoor! sterkte!!
Bedankt voor de sterktewensen en knuffels. Ik bel later de gyn wel weer even. Vragen of een echo nodig is ja of nee.
Ik ging net weer naar de wc omdat ik nodig moest plassen en toen zat er geen bloed in de wc en met afvegen geen bloed. Ik had ook nog niet het idee dat dit alles van de miskraam al was. Ik heb het idee dat er nog een grote klont moet komen. Is het normaal dan dat ik nu gewoon een geel plasje had?
Ik heb met 7 weken flinke bloedverlies met stolsels en hele heftige buikpijn gehad.. Ik heb de VK gebeld en stond erop dat ze zouden kijken. Het resultaat zie je in mijn banner, het hoeft niet altijd fout te gaan!! Het is je zo gegund, ik duim voor je!!!!
Pffff dit geeft me wel weer hoop, dankjewel Bloemmm. Ik kijk even hoe het verder vandaag gaat. Anders bel ik vanmiddag wel de gyn en vraag ik of ik morgen een echo mag.
Jel, ik hoop voor jou dat het goed gaat. Ik had bij mijn MK een week af en aan wat bloedverlies, eigenlijk alleen zo af en toe met afvegen bij toiletbezoek, dan weer een dag
Jel, ik hoop voor jou dat het goed gaat. Ik had bij mijn MK een week af en aan wat bloedverlies, eigenlijk alleen zo af en toe met afvegen bij toiletbezoek, dan weer een dag of 2 niks. Pas na ruim een week ging het pas echt mis. Het kan echt alle kanten op dus, maar nogmaals, hoop zo voor je dat het goed zit.
Ik zou erop staan hoor! Vooral met jou verleden! Ik kon serieus niet normaal zitten van de pijn, de hele autorit naar de VK heb ik in elkaar gedoken gezeten.. Maar er was bij de echo echt niets met haar aan de hand. Ik hoop dat het bij jou ook zo is *Knuf*
Ja gewoon bellen hoor! Met jouw verleden zou je ws direct vandaag al een echo mogen krijgen. Dan weet je in elk geval wat..onzekerheid is killing.. Gewoon bellen, doen hoor!! Ik duim voor je dat het gewoon oud bloed was, en je baarmoeder dat alvast opruimt.
gezien jou verleden mag je idd een vroege echo.. ik heb dit ook.. en met 6 weken hoort er minstens een zwangerschapsring te zitten... ik zou idd dan direct bellen met gyn voor een echo... en heb je al bloedonderzoeken ed gehad ivm je verleden? want als dit zich weer in een mk uit dan kan je daar ook op laten kijken...
Nou dames, ik heb jullie advies aangenomen en heb gebeld en kon gelijk terecht voor een echo. Ik moest een uur in de wachtkamer wachten, zat ik daar heel gespannen.... Toen was ik aan de beurt en we zagen mijn baarmoeder met daarin een vruchtzakje met een kloppend hartje. Ik was helemaal ontdaan toen ik dat zag. En ze heeft geen verklaring voor het bloedverlies. Het kon nog innestellingsbloed zijn. Al denk ik dat zelf niet, want het was vers bloed en geen bruin bloed of zo. Wat ook een optie kan zijn is dat er eerst een tweeling zat waarvan er nu één weg is.... Tja we weten het niet. Het is en blijft spannend nu maar er zit een vruchtje en ik ben dus lekker zwanger. Ik hoop dat ik hier ook gelijk andere vrouwen mee gerust stel, dat het niet altijd mis hoeft te zijn.
Jeeeeeeeeeeeeej! Ik zei het je toch!!!!! Bij mij zeiden ze ook dat ze geen verklaring voor het bloeden hadden, maar dat het wel vaker voorkwam! *Blijf goed plakken beebje van Jel*
Dankjulliewel! Ondertussen bloed ik nog wel steeds, maar het is niet heel veel. Alleen steeds beetjes bij het afvegen. Dus spannend blijft het, maar we gaan voor een plakker...