Ik word er niet goed van!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jel, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik wilde over een poosje weer heel blij op zp neerzetten dat ik weer zwanger ben. Maar ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en verlies allemaal bloed en stolsels. Dit word dus een miskraam. Of hoeft dat niet altijd?

Wilde het gewoon ook even kwijt! Wanneer mogen wij het geluk een keer vinden. Waarom is het toch zo oneerlijk allemaal?

2. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Meid wat vreselijk moet dit voor je zijn. Bloedverlies met stolsels klinkt niet goed.. Bel je verloskundige en vraag een echo. Dan weet je het zeker.
    Knuffel

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje meis!
    Echt verschrikkelijk voor jullie na wat jullie al hebben meegemaakt!
    Ik zou ook even de vk bellen hoor!
    sterkte!!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He jel :( Nee toch...Jullie worden niet gespaard he.

Dikke knuff!

5. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jemig wat een hel! Wat ontzettend verdrietig en vreselijk oneerlijk!
    Sterkte!
    *knuffel*

6. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt voor de sterktewensen en knuffels. Ik bel later de gyn wel weer even. Vragen of een echo nodig is ja of nee.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ging net weer naar de wc omdat ik nodig moest plassen en toen zat er geen bloed in de wc en met afvegen geen bloed. :(

Ik had ook nog niet het idee dat dit alles van de miskraam al was. Ik heb het idee dat er nog een grote klont moet komen. Is het normaal dan dat ik nu gewoon een geel plasje had?

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb met 7 weken flinke bloedverlies met stolsels en hele heftige buikpijn gehad..
    Ik heb de VK gebeld en stond erop dat ze zouden kijken.
    Het resultaat zie je in mijn banner, het hoeft niet altijd fout te gaan!!

Het is je zo gegund, ik duim voor je!!!!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Pffff dit geeft me wel weer hoop, dankjewel Bloemmm.
    Ik kijk even hoe het verder vandaag gaat. Anders bel ik vanmiddag wel de gyn en vraag ik of ik morgen een echo mag.

10. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jel, ik hoop voor jou dat het goed gaat.
    Ik had bij mijn MK een week af en aan wat bloedverlies, eigenlijk alleen zo af en toe met afvegen bij toiletbezoek, dan weer een dag

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jel, ik hoop voor jou dat het goed gaat.
    Ik had bij mijn MK een week af en aan wat bloedverlies, eigenlijk alleen zo af en toe met afvegen bij toiletbezoek, dan weer een dag of 2 niks. Pas na ruim een week ging het pas echt mis.
    Het kan echt alle kanten op dus, maar nogmaals, hoop zo voor je dat het goed zit.

12. Jel

Jel Niet meer actief

Dankje. Ik ga ook van het ergste uit. Dan kan het alleen maar meevallen.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou erop staan hoor! Vooral met jou verleden!
    Ik kon serieus niet normaal zitten van de pijn, de hele autorit naar de VK heb ik in elkaar gedoken gezeten.. Maar er was bij de echo echt niets met haar aan de hand.
    Ik hoop dat het bij jou ook zo is *Knuf*

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja gewoon bellen hoor! Met jouw verleden zou je ws direct vandaag al een echo mogen krijgen. Dan weet je in elk geval wat..onzekerheid is killing..

Gewoon bellen, doen hoor!! Ik duim voor je dat het gewoon oud bloed was, en je baarmoeder dat alvast opruimt.

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    gezien jou verleden mag je idd een vroege echo.. ik heb dit ook.. en met 6 weken hoort er minstens een zwangerschapsring te zitten... ik zou idd dan direct bellen met gyn voor een echo... en heb je al bloedonderzoeken ed gehad ivm je verleden? want als dit zich weer in een mk uit dan kan je daar ook op laten kijken...

16. Jel

Jel Niet meer actief

Nou dames, ik heb jullie advies aangenomen en heb gebeld en kon gelijk terecht voor een echo.

Ik moest een uur in de wachtkamer wachten, zat ik daar heel gespannen.... Toen was ik aan de beurt en we zagen mijn baarmoeder met daarin een vruchtzakje met een kloppend hartje. :D Ik was helemaal ontdaan toen ik dat zag. En ze heeft geen verklaring voor het bloedverlies. Het kon nog innestellingsbloed zijn. Al denk ik dat zelf niet, want het was vers bloed en geen bruin bloed of zo. Wat ook een optie kan zijn is dat er eerst een tweeling zat waarvan er nu één weg is.... Tja we weten het niet. Het is en blijft spannend nu maar er zit een vruchtje en ik ben dus lekker zwanger. :D

Ik hoop dat ik hier ook gelijk andere vrouwen mee gerust stel, dat het niet altijd mis hoeft te zijn. ;)

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wauw Jel, super bericht voor jullie! Duimen draaien hier voor een plakbeeb! Het is jullie gegund.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer

Jeeeeeeeeeeeeej! :D Ik zei het je toch!!!!!
    Bij mij zeiden ze ook dat ze geen verklaring voor het bloeden hadden, maar dat het wel vaker voorkwam!

*Blijf goed plakken beebje van Jel*

19. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel! :D

Ondertussen bloed ik nog wel steeds, maar het is niet heel veel. Alleen steeds beetjes bij het afvegen. Dus spannend blijft het, maar we gaan voor een plakker...

20. Melief

Melief Niet meer actief

Wat fijn Jel, ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed mag gaan, het is je ontzettend gegund!!

Deel Deze Pagina