week na ei weer doorzichtig slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eowen, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    We zitten nu in de tweede ronde en ik heb steeds rond mijn eisprong veel doorzichtig rekbaar slijm gehad. na een dag of drie werd dat geleidelijk minder en dan verdween het. Zo ook vorige week maandag ( 6 feb), het hield ongeveer tot donderdag aan en was zaterdag verdwenen. Nu een week later en een week voor nod is het terug. Niet heel veel ,maar wel doorzichtig en glibberig.. Ook heb ik sinds afgelopen week vreselijke spierpijn in mijn rechterbil, klinkt raar, maar zou echt niet weten hoe ik daaraan kom... Ik moet volgende week pas ongie worden, en de aderen zijn flink te zien op mijn borsten. Zou dit allemaal het gevolg van de eisprong zijn?
    hoop op reacties
    liefs eowen
     
  2. Sunyata

    Sunyata Niet meer actief

    Hallo eowen,

    Hier een beetje een soortgelijk verhaal... Rond eisprong rekbaar/heldere afscheiding, 2 dagen erna "creamy" tot vandaag dus... Sinds vanochtend weer helder, rekbaar en glibberig. ;) Ik zit nu 7 DPO, maar het een kortere LF.

    Ik geloof niet dat het door een eisprong komt, want ik heb het anders nooit, maar of het iets positiefs betekent... Ik hoop het...

    En hier geen aders te zien of last van bilspierpijn. :D Wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik/baarmoeder. Ben ook erg moe en heb het heel koud, terwijl ik het niet snel koud heb. Het kan positief zijn, maar ook gewoon een beginnend griepje of zo. Heb jij verder nog "kwaaltjes"?

    Bye
     
  3. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb af en toe steekjes en een beetje een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder...vet veel puistjes, maar dat kan ook door stoppen met de pil komen en af en toe een warm gevoel in mijn kruis/bovenbenen.... spannend.. had jij anders ook na ei nog slijm? of is het nu ook de eerste keer...
     
  4. Sunyata

    Sunyata Niet meer actief

    Nee, niet eerder gehad, iig niet zo ver van te voren. Het wordt wel wateriger voor mijn menstruatie doorbreekt, maar dat is 1 dagje soms 2.

    Nu is het afwachten he! :p Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat! ;)
     
  5. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou anders ik wel......beetje afleiding zoeken doet wonderen wat is je nod? mijne pas de 26e
     
  6. Sunyata

    Sunyata Niet meer actief

    Mijn NOD is de 23ste, omdat mijn LF maar 12 dagen is.

    Ja, afleiding is inderdaad heel fijn. Ik heb drie banjers die mij de hele dag bezig houden, dus afleiding genoeg. ;) En 's avonds kom ik even hier rondneuzen... :D
     
  7. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw..je hebt al drie kids...wat een geluk!
    we houden contact..ben heel benieuwd hoe het de komende dagen met ons zal gaan
    liefs
     
  8. Sunyata

    Sunyata Niet meer actief

    Ik hou je op de hoogte! ;)
     
  9. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sunyata,
    ik verlies nog steeds kleine beetjes doorzichtig slijm. Ook ben ik de gehele dag "nat". We hebben dus nog maar even lekker geklust je weet maar nooit, maar volgens mij was echt vorige week mijn ei...toen had ik pijnlijkere borsten als nu en ik moet volgende week ongesteld worden. Ook is mijn urine troebel...
    Zou je al zo snel tekenen kunnen krijgen?
     
  10. AHzondag

    AHzondag Niet meer actief

    ik heb dit ook! ik heb mijn ei gehad rond de 5de weet ik via ovutesten en had vandaag er rekbaar doorzichtig slijm. ben onzettend misselijk met vlagen en pukkels niet normaal meer. ik weet niet of het komt omdat mijn lichaam na de spiraal van slag is of dat we iets heel moois mogen krijgen.
     
  11. cindyc

    cindyc Actief lid

    10 nov 2010
    115
    0
    0
    Grafisch ontwerpen
    Rotterdam
    Hoi meiden,

    Ik heb 9febr mijn ei gehad, 26ste is mijn NOD.
    Sinds gisteren heb ik ook doorzichtig/waterig afscheiding.
    Heb dat nog nooit gehad dat het zo nat is.
    Hoop dat het een goed teken is :) Verder nergens last van.
     
  12. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoh Cindy dan zitten we precies gelijk. Ik ook rond de 9e ei en nod 26e...spannend.
    nog meer kwaaltjes?
    Ik ben ook al 4 weken verkouden aan een neusgat..ook zo vreemd en die spierpijn in mijn bil wordt steeds erger... zure geurende urine die donkerder en geconcentreerder is als normaal, terwijl ik echt veeel drink...
    who knows...
     
  13. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wij zitten al een tijdje in de mmm en hoe vaak in die 2,5 jaar niet heb gedacht dat ik zwanger was....maar het is tot nu toe nog maar 2x raak geweest...en weer mis gegaan
    Het vruchtbare slijm na je eisprong is normaal...de beide keren toen ik zwanger was had ik nergens last van....
    Laat je niet gek maken en je niet voor de gek houden door je eigen lijf want dat kan nog weleens hele gemene spelletjes met je spelen...

    Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal heel snel zwanger zullen zijn...

    Liefs
     
  14. cindyc

    cindyc Actief lid

    10 nov 2010
    115
    0
    0
    Grafisch ontwerpen
    Rotterdam
    @eowen: wat toevallig!:)
    Verder geen kwaaltjes,.ik had 1 week geleden trouwens ook last v 1 kant bilspier, vond dat zo raar! Maar misschien heb ik gwn op mn zij geslapen en daardoor last v krijg?!
    Wat spannend allemaal!
    Nog een weekje voor NOD~~
     
  15. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bob1981 wat vervelend dat het steeds niet lukt. Slijm rond en na eisprong is normaal, i know, maar als het weg is en pas een dikke week later weer komt is volgens mij niet zoals men vaak omschrijft. Het doorzichtige slijm waar je draden van kunt trekken geeft aan dat je vruchtbaar bent, en bij mij neemt dat na enkele dagen weer af, nog nooit eerder gehad dat ik dan tien dagen later ineens weer hetzelde slijm heb....
    @cindy grappg die billen. iks tond net te douchen en heb echt blauwe aderen die goed zichtbaar zijn, zelfs op mijn tepelhof... ook stinkt mn pies echt zuur...brrrr. maar hopen dat het iets betekent.
     
  16. Sunyata

    Sunyata Niet meer actief

    Hallo meiden,

    Spannend voor iedereen dus!

    Ik zelf ben gisteren wat bloed verloren, dus had verwacht dat mijn menstruatie vandaag zou doorbreken. ;) Niet dus, maar ik geloof dat het vandaag of morgen wel zal beginnen hoor. Test was ook negatief. Het was dus geen innestelbloed. ;)

    En ik heb verder ook geen waterige/rekbare afscheiding meer gehad, dus hier was het echt 1 dag. Vaag...

    Nou, ik zal keihard voor jullie blijven duimen!

    Liefs!
     
  17. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunyata,
    balen dat je test nega was.
    Mijn nod duurt nog even en ik probeer nuchter te blijven ,maar hoop het zooo... ik denk steeds van "ach vast niet direct in twee maand zwanger... maar we zien wel.
    Liefs
     
  18. cindyc

    cindyc Actief lid

    10 nov 2010
    115
    0
    0
    Grafisch ontwerpen
    Rotterdam
    Ja idd zoals eowen het al zei..,mijn eisprong is ook allang voorbij.
    En het is niet de normale agscheiding die ik ken.
    Vandaag nog steeds dat natte, al de derde dag.
    Vind maar beetje vaag en had id middag had ik buikpijn!:s
    Hoop dat het wat betekent, maar het was maar paar minuutjes,
    Daarna was het weer over,
     
  19. cindyc

    cindyc Actief lid

    10 nov 2010
    115
    0
    0
    Grafisch ontwerpen
    Rotterdam
    @eowen: volgens mij heb ik een berichtje van jou voorbij zien komen, maar toen heb ik ff hier gereageerd en ik ging terug naar gebruikers instellingen, is het weg! Weet jij waar ik het weer terug kan lezen?
    Ik weet nog niet goed hoe het hier werkt:p
     
  20. eowen

    eowen Lid

    22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cindy
    staat op je profiel bij krabbels.. spannend die buikpijn vanmiddag...ik heb nog steeds blauwe aderen die ik vrij goed kan zien die vanaf het midden van mijn borsten naar de tepels lopen. Ook zijn mijn borsten erg zacht en ik heb nog steeds een beetje slijm, niet heel erg rekbaar en veel, maar wel doorzichtig, en een sterke geur...beetje als azijn... ook af en toe een weeig gevoel in mijn buik gemixed met de vlinders die ik voel bij de gedachte dat ik zwanger zou kunnen zijn. durf het eigenlijk niet te hopen maar vind het zooo spannend..
    liefs
     

Deel Deze Pagina