Hier netjes op tijd ongesteld geworden, dus bij mij had het niks te betekenen. Hoe is het met de rest?
Ohh wat jammer nou! Op naar de volgende ronde! Ik moet nog ongesteld worden, heb wel beetje dat gevoel en opgeblazen buik. Ik vind het allemaal heel moeilijk-_-
hey mijn nod was komende dinsdag...ben gisteravond ongesteld geworden. nu een cyclus van 27 terwijl het vorige maand 32 was...kan natuurlijk... zit volgens mij dan wel goed met mijn ei... je gaat dan wel denken we hebben veel geklust op de juiste tijd.....why not??? maar goed nieuwe rondes nieuwe kansen. Moet wel zeggen dat ik sinds ik niet meer aan de pil ben wel veel meer buikpijn heb nu, echt dat ik nergens zin in heb, terwijl ik normaal aardig actief ben.. @cindy, hoe is het met jou? liefs eo
Ik moet nog ongesteld worden, of het mag wel wegblijven natuurlijk Ik voel niks raars, dus ben benieuwd. Wil ook niet te veel hoop geven voordat ik weer teleurgesteld word.
Ahhh balen zeg! Heel veel suc6 voor de volgende ronde. Hopelijk is die niet zo lang... Mijn duimen draaien...