Hallo, Ik heb niet een echte gemeenschap gehad, ik ben alleen gevingerd waar er nog wel voorvocht op zijn vingers zat, hij voelde aan zijn penis en geen 2 seconden later wreef hij over mijn vagina. Hij is er niet direct in geweest volgens ons allebei dus de kans is dan toch al vrij klein? Nu heb ik daarna, op de 29ste dag van mijn cyclus, wat weinig bloedverlies gehad.. maar 3 dagen en veeeeeeel minder dan normaal. toen in de volgende cyclus ben ik begonnen met de pil (microgynon 30) Ik werd dus op 27 februari ongesteld, de 34ste dag van mijn cyclus, en dit keer gewoon normaal zoals altijd 3 dagen met een goede doorstroom, 4e dag niet echt iets gewoon beetje roodbruinachtig bloedverlies, 5e dag alleen nog wat bruine afscheiding meer. 6e dag niets en de 7e dag weer bruine afscheiding en nu is het inmiddels de 8ste dag van mijn cyclus en ook de 8ste dag dat ik nu aan de pil zit en ik heb nu weer ineens vrij weinig donkerrood/bruinachtig semi bloedverlies.. mijn borsten doen verder ook een beetje pijn, naar mijn gevoel meer dan normaal.. en ik heb ook het idee dat ik sneller naar de wc moet steeds. wel heb ik 3x negatief getest, maar die dingen zijn nou ook niet 100% ? wat betekent dit? ben ik nu wel zwanger zijn? zo niet, komen die pijnlijke borsten van die pil en is het normaal dat je dan op de 8ste dag nog steeds weer iets merkt?? verder heb ik deze afgelopen 2 dagen nog gereist en heb ik behoorlijke klimaatverschillen meegemaakt..? graag antwoord!!
Als je net gestart bent met de pil, voor het eerst dan kan je idd zulke bloedingen krijgen. Ook kunnen de hormonen in de pil ervoor zorgen dat je pijnlijke borsten krijgt. 3 negatieve testen zeggen wel dat je niet zwanger bent, en je bent ongesteld geweest. Ik denk dat je niet zwanger bent, maar gewoon last hebt van de pil.
Kijk eens naar het tijdstip waarop je post, je kunt niet verwachten dat je midden in de nacht nou zoveel antwoorden krijgt. Maar op je vraag terug te komen, nee lijkt mij stug dat je zwanger bent. Je stopt met de pil hormonen in je lichaam en logisch reageert je lichaam daarop.
Helemaal mee eens. Gezien je pas net met de pil bent gestart moet je lichaam nog helemaal wennen aan de pil. Hierdoor krijg je wat rare menstruaties. Ook verandert je lichaam, mogelijk kom je zelfs iets aan in gewicht. Dit duurt meestal 3 maanden. Met 3 negatieve testen lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Hopelijk ben je wat geruster erop. Als je je nog steeds onzeker voelt moet je misschien eens langs de huisarts gaan.
sorry, woon in een ander land met veel tijdverschil ten opzichte van nederland. het is nu de 9e dag en heb nog steeds een klein beetje, iets rodere/bruinachtige bloed aangetroffen... zou ik zwanger zijn, zou ik nu in mijn 11e week moeten zijn, en heb verder niks van misselijkheid of wat dan ook gemerkt. ik heb wel het idee dat ik sinds een anderhalf week vaker moet plassen dan normaal gesproken en dus wat gespannere borsten en ook lijken mijn tepels ieeetjes groter, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, wat ik overigens wel al een maand heb, is kleine witachtige/roze bobbeltjes op mijn tepelhof die ik voorheen nooit gehad heb.. wie kan hier mij nog wat over vertellen?
als je 11 weken zwanger zou moeten zijndan was de test echt wel al lang positief geweest. Alle lichamelijke veranderingen kunnen komen door de hormonen in de pil..en omdat je bang bent zwanger te zijn let je overal extra op. (en zie je dingen die er anders misschien ook wel waren maar waar je nooit op gelet hebt) Ik zou zeggen, relax! Als je zwanger zou zijn had je echt wel een positieve test gehad, die dingen zijn tegenwoordig zo gevoelig en zijn positief zo rond een hoogte van 20-50 hcg in je bloed. Met 11 weken zwanger moet je hcg al ergens in de 10000-100000 zijn en hoort een test uit te slaan!
ja dat dacht ik ook, maakt het merk eigenlijk uit? want hier hebben we niet testen van de etos of wat dan ook maar gewoon eentje die gemaakt is, of tenminste alleen gexporteerd wordt op de ABC eilanden, en toen had ik ook nog eentje van romed (schijnt dat zelfs een man daarvan zwanger was bewezen, dus als ie dan negatief is zou het wel ECHT een laag hcg waarde moeten meten toch?) ik had een van de 'lokale' testen gedaan ongeveer in de ik denk "1ste week", de romed vervolgens 3 dagen later en de laatste 'lokale test' in de "8-9" week, dus dan zouden die gewoon positief uitmoeten geven idd.. ja, ik heb ook gelezen dat als je onder je schaambeen voelt je in de 11e week ong. een harde 'lijn' zou moeten voelen net als een bal, maar dat is bij mij ook gewoon naar mijn idee vrij zacht.. heb gisteren iets te hard gedrukt geloof ik want voelt nu alsof ik een blauwe plek heb ofzo heb ook met een vriendin gesproken die toen ze met de pil begon 2 weken lang ongesteld was, of in ieder geval bloedingen had, dus dat laat me al een beetje rusten.. maarja, ik ben het idd niet en zit gewoon allemaal dingen ineens te merken en te denken..
Ga alsjeblieft naar de huisarts. Je hebt hier best goede adviezen en zo gekregen. Maar blijkbaar ben je niet door ons gerust te stellen. Dus mijn advies is om naar een dokter toe te gaan. Succes!