Hallo dames, Na een hoop ellende krijgen we eindelijk hulp bij het zwanger proberen te worden! IUI in een gestimuleerde cyclus. De reden is, dat ik sinds mijn miskraam vorig jaar (met nogal flinke complicaties) geen normale cyclus meer heb, maar eigenlijk bijna non-stop vloei. Om dag 1 van een cyclus te kunnen vaststellen gestart met 10 dagen estradiol (6 mg) en daarna 10 dagen estradiol (4 mg) en primolut (10 mg). Vooral de estradiol schijnt nogal hoog gedoseerd te zijn. Groot voordeel; ik heb voor het eerst in een jaar langer dan 3 weken niet gevloeid , maar daarentegen heb ik verschrikkelijk last van buikpijn. Heb zelfs 2 dagen opgerold in bed gelegen, niets gegeten... Is dit normaal? Wie heeft dit ook gehad? Blijft dit bij iedere behandeling of moet mijn lijf er gewoon even aan wennen? Hoor heel graag ervaringen van anderen! Ben namelijk superblij met start IUI, maar ik ben na al mijn ervaringen ook zo klaar met pijn hebben. Groet, Reen
Denk dat je lichaam moet wennen aan al die medicatie. Zeker al een voordeel dat je niet meer vloeit lijkt mij. Nu nog je iui hoop dat het succesvol zal zijn