week na eisprong al ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Herma, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi hoi, ik ben al 2 x een week na mn eisprong ongesteld geworden. Ik heb ovualtietesten gebruikt dus ik weet zeker wanneer ik mn ei had. Is dit niet veel tevroeg? Ik lees dat het normaal 2 weken is. Iemand hier ervaring mee?

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Het is inderdaad veel te vroeg.
    Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan ;).

Succes!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dit ook 2x gehad (6 en 7 dagen na ei al ongesteld), en ben ermee naar de dokter gegaan. Ik had mijn temperatuurlijstjes van fertilityfriend mee. Ze wierp er één blik op, en zei: ja maar je ovulatie is een paar dagen eerder geweest dan volgens die site hoor. En ik kon l*llen als brugman, maar volgens haar klopte die site niet, en zelfs toen ik zei dat ik mijn eisprong wel degelijk had gevoeld op de dag dat ik volgens fertilityfriend mijn ei had, bleef ze volhouden.
    Ik moest maar stoppen met temperaturen (waar op zich iets voor te zeggen is) en het gewoon een jaartje proberen.

Ik was dus ongesteld ten tijde van die doktersafspraak. Toen het over was, werd ik na 10 dagen alwéér ongesteld. Mijn cyclus is dus helemaal op hol, maar volgens mijn ha bestaat dat niet, en bestaat er zelfs niet eens zoiets als ontpillen.

Ik hoop dat jouw ha meer begrip heeft...

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik ga komende vrijdag naar de ha hier voor ben benieuwd wat hij zegt

5. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    Nijmegen
    Ddees, o dus jij hebt t zelfde probleem! laat je me weten hoe het afgelopen is en wat de huisarts zegt hierover? Veel succes!

6. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    Nijmegen
    gebruik je ook ovulatietesten?

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Zou het niet een vroege miskraam geweest kunnen zijn?
    Want in principe moet het niet kunnen een week na je ei al ongie...dan moet je cyclus wel erg op hol geslagen zijn!

Misschien kan de dokter zien of je BM vergroot is!

Groetjes Debby

8. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    Nijmegen
    Denk t niet Debby, 2x achter elkaar lijkt me sterk. T voelt ook precies als menstruatie.heb ook erg gevoelllige (.) (.) een dag voor t begint. Mischien is het al die tijd al zo geweest dat ik mn menstruatie krijg na een week alleen weet ik het nu sinds 2 maanden pas door die ovulatietesten.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik gebruik ook ovultesten maar ik heb maar 1 keer een positieve test gehad(cb digitaal met persona sticks) ik heb wel elke keer 4 dagen pijn in mijn onderbuik (=eisprong denk ik) deze maand ben ik begonnen met temperaturen ben benieuwd wat daar uit komt (en je leest hier heel veel dat de arts daar om vraagt dan heb ik het maar vast)

het is ook niet echt veel bloed maar als ik na mijn ei begin met druppels bloed tot dat het meer wordt denk ik toch dat het niet goed is, het is wel elke maand anders

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik ben in augustus gestopt met de pil. sept t/m dec hat ik 9 a 10 dagen na mijn eisprong mijn ongi, nu jan en feb veel eerder en ook langer.
    hij verwacht dat de cyclus wel weer bij trekt omdat ik het nu maar 2 keer heb gehad
    dit heb ik allemaal met een kleurtje aangegeven op een kalender (ook wanneer we sex hebben) dit vond de ha heel overzichtelijk en moet ik mee door gaan ook vraagt ie om 3 maanden te temperaturen (ben ik deze maand al mee begonnen)
    nu vind hij volgens dit kaartje dat er geen reden is tot zorgen, wel mag ik in juni (na 10 maanden) een verwijsbrief voor de gynacoloog komen halen en moet mijn vriend een bal onderzoek en zaad onderzoek laten doen, als ik dan nog niet zwanger ben
    ook die 4 dagen pijn die ik denk dat het de eisprong is heeft ie bevestigd

ik hoop dat je hier wat aan heb en ik zou als ik jou was toch ook ff een bezoek brengen aan je huisarts

11. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0

Als ontpillen niet bestaat, wat heeft zij dan voor verklaring voor zulke rare cyclussen? Als ontpillen niet zou bestaan, en je bent zo onregelmatig, zou ze je juist gelijk door moeten sturen naar de gyn!
    Mijn huisarts gelooft wel in ontpillen. Hij zei dat het tot een jaar kan duren :thumbdown:

12. Gemiddeld moet er ongeveer 10-18 dagen zitten tussen eisprong en ongi. Het kan wel zijn dat het bij jou korter is hoor, maar dan moet je er even mee naar de huisarts gaan. Als die tijd ertussen zo kort is kan het namelijk zo zijn dat een evt. bevruchte eicel niet genoeg tijd heeft om in te nestelen.

succes ermee!

Deel Deze Pagina