Hallo meiden, Het onderwerp zegt het al, maar ik zal even een toelichting geven. 2 dagen terug hebben mijn vriend en ik het gezellig gemaakt zeg maar, en gisteravond ( dus een dag na de seks ) verloor ik toen ik naar de wc ging echt een gigantische klodder slijm ( zo erg had ik het nog nooit gezien ). Het leek wel elastiek, zo rekbaar/taai was het, maar het was glanzend doorzichtig eiwitachtig slijm met dan die dikke witte substantie er tussendoor. M'n hele onderbroek was serieus nat. Sorry voor de vieze details overigens 😳 Mijn idee was dat het vruchtbaar slijm was met nog een rest sperma erin. Ik vind het altijd lastig om het verschil te zien tussen sperma en vruchtbaar slijm... Afijn, nu heb ik nog steeds erg veel last van slijm maar zouden jullie kunnen onderscheiden of dit dus vruchtbaar slijm is of niet? Het is reukloos maar dat van gisteren rook ook nergens naar. Ik zit nu op cd16 en verwacht tussen cd20-22 mijn ei, dus het zou kunnen. De ene maand heb ik maar 1 dag vruchtbaar slijm en de andere keer 4 dagen dus daar kan ik geen touw aan vast knopen. Oh jee, toch een heel verhaal geworden zo oeps!! 😊 We maken het evengoed vanavond maar weer ff gezellig voor de zekerheid. Ik heb ook even een foto van m'n ovulatietest van zojuist bijgevoegd, wat denken jullie?
Sperma wordt na verloop van tijd waterig, helemaal na 2 dagen. Ik vind jouw slijm erg op vruchtbaar slijm lijken. Ik verlies het ook, vaak al dagen vóór eisprong.
Tijdens m'n eisprong zelf heb ik nagenoeg nooit meer vruchtbaar slijm. Dan vandaag en overmorgen nog maar even flink benutten 😉 Pfff wat kan je onzeker zijn als het om jezelf gaat he, hebben jullie dat ook???
Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Vruchtbaar slijm duidt dus niet op de eisprong zelf. Dat kan nog wat dagen duren!
Beide streepjes zijn nog niet even donker. Dus test is negatief. Ovulatietesten hoeven absoluut niet op te lopen naar een piek, maar kunnen vanuit het niks knallen. LH schommelt namelijk. Voor hetzelfde geld is de test van TS morgen weer lichter en nee,dat betekent dus niet dat haar piek dan wel al geweest moet zijn. Voor hetzelfde geld knalt haar ovulatietest vanwege dat schommelende LH pas over 2 dagen waarna dan binnen 48 uur haar eisprong plaatsvindt, dus over 4 dagen......! TS, de komende dagen even flink doortesten!
Dank jullie wel meiden, Ik ga zeker nog even door met testen want de afgelopen ronde heb ik 2 dagen een knalpositieve test gehad, dus ik denk dat mijn piek nog moet komen. Gisteravond evengoed gezellig gemaakt