Kom ik lekker met een domme vraag waarschijnlijk.... ik voel normaal altijd mijn eisprong en in de dagen ervoor ook duidelijk waar (links of rechts) het eitje aan het groeien is. Nu voel ik links en rechts afwisselend steken. Betekent dat er nu 2 eitjes gaan springen of springt er 1 en gaat die ander weer weg ofzo.... Oja, mijn ovutesten worden nog niet echt donkerder (staat al wel mooie streep op) dus ik denk dat het nog paar dagen duurt voordat ik eisprong heb)
Volgens mij kan dat wel hoor! Ik heb van de week nog een documentaire gezien over de bevruchting en toen kwam ook het verhaal van dat er meestal maar 1 eitje springt links of rechts, maar dat soms ook wel meerdere eitjes springen. Bij de vrouw in het programma waren 3 eitjes gesprongen, en ook alle 3 bevrucht, wat helemaal al uniek was.
In theorie kan het maar ik heb dit eens aan een fertiliteitsarts gevraagd want ik had het ook en hij deed een echo en zag maar aan 1 kant wat. Hij legde uit dat groeipijn en ovulatiepijn van de ene eierstok kan doorstralen naar de andere eierstok. Ook afweisselende steken/pijn komen voor terwijl er dan toch maar 1 ei zit. Dit komt vaker voor dan dat er 2 eitjes zijn.
Jaa dat zou ook goed kunnen maar net als child heb ik het altijd maar aan 1 kant.. nu echt afwisselend
Maybee 2 eitjes, dwars door de koperspiraal . Grapje hoor (alhoewel ik nog steeds het idee heb dat je probeert met koperspiraal zwanger te worden, sorry ). TS: zou kunnen hoor. Steken duiden op het groeien van de follikels en het kan een keer gebeuren dat het aan beide kanten gebeurt met kans op een meerling.
Hahaha sukkel! Tuurlijk je eigen cyclus gaat gewoon door hoor met koperspiraal. Misschien een keer internet afstruimen een idee voor jou? Haha.