Hoi, Ik ben een beetje in de war, ik heb vorige week dinsdag mijn eisprong gehad ik weet dit dmv ovulatietesten. Ik had net bij het naar de wc gaan bij het afvegen een beetje bruin slijm sorry Ik heb dit nog nooit eerder gehad in mn cyclus en we zitten nu in de 5e maand. Mijn cyclussen na het stoppen met de pil zijn: 28-30-29-28 Kan je ook eerder ongie worden of is het meestal wel pas 14 dgn na je eisprong dat heb ik namelijk altijd. Snap er niets van ik voel me verder niet alsof ik ongie ben heb alleen gevoelige borsten maar die heb ik altijd vanaf mn eisprong tot ongie. wat kan dit zijn? Groetjes Lara
Misschien een innestelling? Dat zou wel kunnen... Beetje bruin slijm is in elk geval nog geen ongi....
Misschien een innestelingsbloeding en dat zou natuurlijk HEEL mooi zijn! Nog even afwachten en dan testen! Succes! Ik duim voor je! X
Bedankt voor jullie reacties, daar heb ik ook al aan gedacht maar durf ik eigenlijk niet op te hopen vooral omdat het volgens mij niet heel veel voor komt... Afwachten maar, het zet in ieder geval niet verder door Groetjes Lara
Had vandaag weer een beetje bruin/rose veeg slijm maar alleen bij het afvegen, ik vind het maar raar allemaal. Innesteling komt toch maar heeeeel weinig voor?
Had maandag ineens zo'n goed gevoel erover, als je ineens iets anders hebt in je cyclus maar helaas ik voel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden Heb ook een test gedaan maar die was natuurlijk ook negatief Zit echt weer even in een dip, je lichaam kan je zo voor de gek houden.... Snap ook echt niet wat dat rose/bruine veeg slijm op dag 22 van mijn cyclus geweest is. Ik neem aan dat als het een innesteling was dat ik inmiddels dan wel positief had getest. Ik kan ook zoooo lang naar een test staren dat ik gewoon vanzelf wel een streepje zie. Pffffff Snap ook nooit dat ik altijd in de stress schoot als ik mn pil iets te laat innam vroeger, nu gaan we ervoor en laat het op zich wachten. Groetjes Lara
hey lara, balen meis! Ik snap je helemaal hoor, bij mij was het opeens ook van de week dat ik een dag een veegje roze had, dacht eerst ook aan een innesteling, maar oko vandaag toch weer ongi gewoden... Hoop voor jou toch nog dat je niet ongi word hoor, het kan nog! gek he van die pil haha, ik was vroeger ook helemaal gestress als ik een dag was vergeten of het savodns pas had in genomen ipv smorgens, nu willen we graag zwanger worden, lukt het voorlopig nog niet... Hadden we ook al die stress toen met de pil niet hoeven hebben haha, Maar meis, heel veel succes verder en ik hoop dat je snel een positieve test hebt!
Hoi Parels, Ook balen bij jou had je ook nooit eerder last van een rose veeg tussendoor? Jij bent zo te zien al een poos bezig? Ik ga er nu maar gewoon van uit de dat komen want lijkt me toch echt wel dat ik anders een heeeeeeeel vaag streepje zou zien en je hoort soms wel eens van meiden die laat positief testen maar die zullen waarschijnlijk dan ook hun eisprong later gehad hebben. Groetjes Lara
Hoi Lara, heb je ook ongesteldheidskrampjes? Ik zit nu 6 dagen na mn eisprong en heb ook roze bloed afgeveegt net ,en ongesteldheidskrampjes.Lijkt me een beetje vroeg voor mn menstruatie maar heb wel eerder een korte cyclus gehad. Groetjes
Heb je ei wel gewoon op tijd gehad? Hoe lang is je lf nromaal dan? Meid je kan gewoon niets anders dan afwachten, vervelend he! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Ik heb nog nooit die veeg gehad, maar weet ook niet hoe dat nu gekomen is hoor, raar lichaam hebben we soms. Wij gaan nu alweer beginnen met ronde 14... NOu meid hoop dat je snel uit de onzekerheid bent! Succes Liefs Parels
Hoi Herma, Heb niet echt krampen maar dan meestal een beetje weeeg gevoel en dat heb ik nu ook en beetje spierpijn in m'n benen en ik heb altijd van ei tot ongie gevoelige borsten en dat neemt 1-2 dgn voor mn ongie beetje af dat is nu ook zo. Dus ik wacht al op de Had alleen deze cyclus voor het eerst op dag 22 een rose/bruin veeg en dag daarna ook nog dus had goede hoop maar helaas mn lichaam houdt me echt voor de gek hoop voor jou dat het wel positief is! en parels mijn lf is meestal tussen de 12-14 dagen wisselt beetje geloof ik
Hoi Lara, gewoon vraagje tussendoor..hoe lang probeer je al zwanger te raken? ik zit in rnde 9 nu maar weet zeker dat ronde 10 eraan komt, balen!Ben ongelooflijk chagerijnig nu.
Dit was ronde 5 voor ons, ik weet het vergeleken bij andere nog niets maar ik maak me gewoon zorgen omdat ik wel precies weet wanneer mijn eisprong is dmv ovulatietesten. Maar we moeten gewoon positief blijven al kan ik me goed voorstellen dat je het af en toe wel moeilijk zal vinden. Ik hoop dat je het mis hebt en toch volgende week positief test!
ik heb dezelfde onzekerheid. Heb in jan een miskraam gehad. moest van de gyn eerst ongesteld worden voor we het weer mochten proberen. afgelopen ma of di een eisprong gehad en nu ineens ook last van heel licht bloedverlies, wat bruine vegen en heb dus ook geen flauw idee wat dit gaat worden. had hier bij de zwschap van mijn zoontje helemaal geen last van. Wordt dus nog 1 1/2 week afwachten....
Hallo Meiden, Wat is het toch vervelend als een o zo gewenste zwangerschap op zich laat wachten. Zodra je stopt met de pil (om bewust zwanger te worden) duren alle zwangerloze maanden te lang, 3 , 5, 9 of 14 maanden... Probeer niet het vertrouwen in je lichaam op te geven. Roze/bruinige afscheiding kan rond de ovulatie voorkomen, dat er een mini beetje bloed verlies is als je eitje springt. Maar dus ook rond de innesteling. Soms kun je dus rond de innesteling een beetje bloed verliezen, maar toch ongi worden. Want het kan natuurlijk zo zijn dat er iets bij de innesteling niet goed is gegaan. Zo schijnen veel vrouwen al wel eens zwanger te zijn geweest zonder het te weten, maar waarbij de zwangerschap al voor de NOD is afgebroken en dus nooit voldoende HCG hebben aangemaakt. Verder, geen bloed geeft moed. En ook je ongi gevoel kan je voor de gek houden, dat had ik ook voor NOD, zelfs toen ik al een posi test in handen had, voelde het alsnog of ik ongi moest worden. Wil jullie allemaal veel sterkte wensen en wens jullie allemaal heel snel een zwangerschap toe! Liefs Snoozie