Hallo allemaal ik heb mijn eisprong gisteren gevoeld ,voelde alsof ik ongesteld moest worden had ik gisteren en heb gisteren geklust zonder condoom kan ik dan zwanger raken als je op de dag van je eisprong klust.groetjes stacia
Hallo nog bedankt voor jullie reakties nog ff dit en 1 dag na je eisprong dan,kan je zwanger raken.groetjes stacia
Kan wel, maar dat ligt helemaal aan het tijdstip van je ei.. als je ei smorgens springt, dan is het 24 uur later te laat zeg maar.
Jah want volgens de cal. zou ik ijn ei den 21 voelen maar heb hem vrijdag pas gevoeld den 22 en heb gisteren flink geklust,dus jah voelde alsof ik ong moest worden,dus van daar] oke groetjes stacia
Inderdaad. Ik had 2 dagen na mijn ei een ongi gevoel. Alleen met tempen of testen weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad. In ieder geval hoop ik voor je dat je vrijdag je ei hebt gehad!
Tempen moet je elke ochtend doen, vlak nadat je wakker wordt (als je al uit bed bent geweest dan telt je temp niet meer!). Elke ochtend op een vast tijdstip. Dus ook in het weekend je wekker zetten . Je kan de thermometer onder je tong leggen (dat doe ik en vind ik persoonlijk het handigst). Ovulatietesten kan je o.a. bestellen op deze site. Ik geloof dat je op dag 9 moet beginnen met testen.