Hoi allemaal, In mei ben ik met de pil gestopt, mijn vriend (29) en ik (23) hebben besloten dat we er aan toe zijn... Zijn er nog meer die in mei gestopt zijn en ook niet kunnen wachten Liefs, Knorretje
Ja idd erg spannend, het leuke eraan is het klussen. Ik zie dat je over 9 dagen mag testen. Ik mag nog effies wachten met klussen maar ook met testen. Maar geduld word beloond zeggen ze...haha
goh, wat al snel reacties errug leuk... ben zelf ook nieuw hier, haha wij zijn ook met de derde ronde aan de gang... heb over 3 dagen mijn eisprong, dus moet nog even wachten met testen... @evaa, nog 9 dagen,, dat zullen wel 9 spannende dagen zijn.. vorige maand dacht ik dat het al zo ver was... gespannen borsten, buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten.. maar helaas.. gewoon ongesteld.. @samantha, ook mij maak je nieuwschierig,
jaa super spannend ! haha maar jij bent net gestopt met de pil toch? dat had ik ook heel erg 1e maand na stoppen pil die symptomen die jij omschrijft ! ontpillen dus.. ik heb nu last van soort spierpijn onderin buik
ben begin mei gestopt, dus ben wel al met de derde ronde bezig... maar waarschijnlijk was ik mezelf ook zwanger aan het praten,, omdat ik het zo graag wil, haha ohw dat kan een symptoom zijn van het oprekken van je baarmoederbanden,, maar laat ik je niet te veel hoop geven.. Ik hoop voor je dat het raak is...
Nou ik moet nog even wachten met klussen omdat ik aan het begin van mijn cyclus zit hihi dus de rode duiveltjes op visite heb. Moet wel zeggen dat na het stoppen met de pil de menstruatie veel heftiger en vooral pijnlijker is. Maar kijk wel al weer uit naar het klussen hoor hihi.
@samantha, dan moet je idd nog even wachten, haha... heftiger had ik zelf geen last van, wel pijnlijker... voor mij nog 2 dagen tot mijn eisprong,, zijn al druk aan het klussen, haha
Haaaaij... Ik ben 24 en mijn vriend 25, ook gestopt in Mei. Zie dat er al 2 van de 3 hier zwanger zijn... gefeliciteerd !!!!
wij zijn ook in mei gestopt met de pil ik ben 21 en mijn vriend 30 alleen ik ben vandaag pas voor het eerst ongesteld geworden. helaas hebben we van de week te horen gekregen dat me vriend in mei of juni voor een half jaar weg moet dus we zijn hard aan het nadenken van hoe en wat want anders mist tie het kleine wondertje!
hoi hoi, hier ook eind mei gestopt met de pil, met de 2de verjaardag van onze dochter besloten voor een 2de kindje te gaan ... eind deze maand kunne we testen, duim duim duim, hihihi