Week na eisprong spotting, progesteron te laag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie86, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb nu iig de laatste cycly na mijn mk iedere keer spotting voor mijn menstruatie. Ik heb het ook wel eens een ronde niet gehad. De keren adat ik het had begon het op 8a9 dpo. Maar nu dus op 6. Je zou kunnen denken aan innesteling maar daar durf ik niet echt op te hopen. Heb ook krampjes enzo.
    Nu moet ik volgende ronde met clomid beginnen omdat er geen touw aan mijn cyclus is vast t knopen. Ze gaan dan ook na die eisprong op progesteron prikken.

Ik denk dat het te laag is ivm met die spotting. Zou het verstandig zijn om nu nog te laten prikken op progesteron? Ik heb anders het gevoel de clomid volgende ronde voor niks te slikken. Omdat er dan toch niks kan gaan innestelen.

Wat denken jullie?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa dat kan.. het kan zowieso geen kwaad om dat te laten testen.. misschien tarwekiemolie proberen? Of misschien is het nog een restje van ovulatiebloeding wat nu nog naar buiten komt?

3. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Heb ook best lang na MA last gehad van spotting tussendoor. Weet nu niet meer op welke dpo. Had vorige cyclus ook een vroege eisprong en een lf van 11 dgn, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad. Naar mijn gevoel had het allemaal te maken met MA afgelopen maart.

Kan ook inderdaad ovulatiebloeding zijn zoals maybee2 aangaf.

Mocht je progesteron na eisprong idd te laag zal zijn, dan krijg je daar ook medicatie voor. Zou toch met clomid starten.

Succes

Deel Deze Pagina