Zien jullie misschien iets ik zie met blote oog heel vaag iets Sorry dat de foto gedraaid is krijg hem niet recht is via iPhone
Als ik hem enorm bewerk zie ik wel iets zitten, maar na zo enorm bewerken durf ik dat gee positief resultaat te noemen. Waar zit je nu in je cyclus? Wanneer was je eisprong? (Mocht je die weten).
Zit nu op dag 23 van me cyclus ben echt vroeg dit keer met testen was niet slim weet helaas ook niet precies mijn ei. Maar paar dagen proberen te bedwingen met testen maar word elke maand lastiger zit nu in ronde 15
Dag 23 is vroeg maar als je ei ook heel vroeg was dan hoeft het niet te vroeg te zijn. Hoe lang is je cyclus altijd??
Verschilt bij mij helaas tussen 26 en 29 dagen vorige maand was 26 maand ervoor 27 dus durf helaas niet te zeggen wanneer ei was dacht wel gevoeld te hebben 19 of 20 nov
Maar als je je ei dacht te voelen op 19 of 20 nov dan is dat vaak de groeispurt wat betekent dat je ei nog later is. Je zou dus pas 7 dpo kunnen zijn (of korter als het idd de groeispurt was). En dan ben je idd nog enorm vroeg. Heb je nooit eerder je ei opgespoord met ovutesten omdat je al zolang bezig bent. Ik zou over een dag of 3 weer testen.
Nee nog nooit in verdiept heb al 2 kindjes maar nog nooit ovutesten gebruikt bij me eerste was het raak in ronde 11 ook na onregelmatig cyclus en de 2de door de pil heen misschien maar eens erin gaan verdiepen om ovutesten te gebruiken als het dit x weer niet raak is ik wacht nog paar dagen af voor nieuwe test
Op de eerste foto niets maar op de tweede wel maarja dat is bewerkt toch? Ik zou dus voor nu nog niet zeggen dat ie positief is!