Titel zegt het al, ik ben ongever 2 weken overtijd.. Ik zit op cd 46, als ik tel vanaf het moment dat ik helderrood bloedverlies had. (Bij mij begint het meestal met 2 dagen heel licht). Op het moment dat ik ongeveer ongesteld moest worden had ik 1 keer een beetje bruinverlies, verder niets. Zw test negatief. Dus ging ik er vanuit dat dan misschien pas mijn ei gesprongen was, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb alle klachten al gehad, maar een zw test is negatief. Wel al vruchtbaarslijm etc gehad, maar nog steeds niet ongesteld dus. Ook meerdere keren buikpijn, dat ik dacht dat het eindelijk zou doorzetten, maar helaas. Ik vind het nu toch echt heel vervelend. Zou ik een cyclus overslaan? Dan is het wel raar dat ik bruinverlies heb gehad, toch?
Bruinverlies cd 31 Vruchtbaarslijm ongeveer 2 weken in cyclus, cd weet ik niet precies. Wel had ik cd 36 tm 38 héél veel vochtverlies Borsten zijn op en af wel/niet gevoelig net zoals de menstruatiepijn. En last van humeur
Als een test negatief is kun je die vaak wel geloven. Je zou natuurlijk altijd nog een ander soort of merk nog eens kunnen gebruiken. Een cyclus wil nog wel eens afwijken, zelf altijd heel regelmatig maar ook 1 keer iets vreemds meegemaakt
Wanneer heb je een test gedaan, misschien met een ander merk testen? Ik heb het jaren terug ook eens gehad. Toen waarschijnlijk een cyclus overgeslagen oid.
Dit kon mijn verhaal wel zijn. Ik zit inmiddels op dag 53, ben ruim 3 weken overtijd en test negatief. Ik heb vanaf dat ik ongesteld moest worden wel elke keer bruin of roze verlies. Veel krampen en steken in de liezen.
Wat vervelend Ik denk dat ik idd een cyclus oversla. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar zo voel ik me wel. De test zei net ook weer negatief. Dus mijn hormonen zullen op de een of andere manier van slag zijn ofzo