Gewoon even down..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 17 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Heey meiden

Hier een cyclus tussen nu laatste paar maanden altijd wel een cyclus tussen de 32 en 36 gehad.

Ik zit nu op dag 38. En nog steeds niet ongesteld... op dag 31 en 32 megatief getest en gisteren op dag 37 weer negatief getest... had wel rond dag 30 een beetje bruin bloed tijdens ht afvegen na het plassen. En vanaf maandag had ik lichte menstruatiekramp en was een beetje blij dat ik ongesteld zou worden. Maar de menstruatie kwam niet.. en nu 5 dagen later nog steeds geen menstruatie te bekennen...

Vorig jaar nuni had ik een licht positieve test op dag 40. Maar denk niet dat die nu weer gaat komen.. wat moet ik hier nou mee.. ben gewoon een beetje down dat ik en niet zwanger ben maar ook niet ongesteld word.😔

2. Koetje77

Koetje77 Lid

15 feb 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend altijd die dagen voor je ongesteld moet worden en het breekt niet door. :( Heb je al een test gedaan?

3. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Hey meid. Wat vervelend. Misschien had je deze ronde een latere eisprong en dat het bruinverlies een ovulatiebloeding was? Heb je getemperatuurd?

4. Sarahhhh

Ik heb niks gedaan om me eisprong te vinden weet alleen nog dat ik kramp had en erge last van mn rug. Misselijkheid en duizeligheid en dat had ik een paar keer daarvoor ook en dat was wwl altijd rodmn eisprong.

Heb 3 zw testen gedaan
    Op dag 31
    Op dag 32
    Op dag 37

5. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik zou gewoon nog een keer testen en als die negatief is even tot dag 40 wachten.
    Ik had het bij mn dochter ook dag 28 negatief en dag 30/31 positief. In ronde 1.
    Deze keer wel gewoon op dag 28 gelijk positief maar het is het proberen waard toch?

6. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Hmmm. Dat is vreemd. Ik zie dat je langste cyclus 40 dagen is. Ik zou nog even wachten, totdat je op dag 40 zit. En als je menstruatie er dan nog niet is, nog eens een testje wagen.

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Balen meid :( die lange cycli zijn zo irritant..

8. Sarahhhh

Jaa inderdaad.. ik kan niet veel meer doen dan afwachten. Ik ga pas weer testen over een week ongeveer dus ongeveer op dag 45. Maar word er zo gek van nu...

9. Sarahhhh

Nu ook geen krampen of iets meer ook niet echt zw symptomen meer. Alleen de menstruatie die uitblijft...

10. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Pff :( ik hoop dat je menstruatie snel komt zodat je weer verder kan! Ik had deze maand ook goede hoop, alleen dat ene streepje dat niet tevoorschijn komt, verpest alles. :(

Hopelijk kun je snel weer naar de volgende ronde!

11. Sarahhhh

Jaa het is gewoon even goed kl*te. Mjaa het enige wat je kan doen is afwachten..

Deel Deze Pagina