hoi Na 3 miskramen vorig jaar heb ik besloten om een tatoeage te nemen het word dus iets met 3 vlinders erin. mijn vraag is of er meer mensen zijn die zo'n tatoeage hebben en eventueel zouden willen plaatsen met foto dank je
Ik heb er ook ever nagedacht maar toch besloten het niet te doen! Ik vergeet dat toch nooit meer en heb het niet nodig in de vorm van inkt op mijn lijf. Zelfde geldt voor de naam van m'n zoontje... Maar dat is mijn mening. Veel plezier met uitzoeken! Word vast heel mooi! Kom je hem laten zien als je hem hebt?
Ik heb de naam van mijn zoontjes op mijn pols staan ook van mijn overleden zoontje brett.. Ik vind het een mooi gebaar.. Het blijf toch me 2e zoontje.. Maar je moet er echt 100% achter staan.. Sterkte meis..
Ik wil ook altijd nog een tattoo zetten sowieso een orchidee (mijn oma was gek op orchideeen) en die wil ik dan op de binnen kant van mijn onderbeen laten zetten. Ik wil dan een heel klein orchidee erbij zetten als symbool voor mijn miskraam. Maar wanneer ik dat ga doen dat weet ik nog niet
Eind 2011 heb ik een tattoo laten plaatsen op mijn rechter onderbeen. Het is een elfje met op haar hand een roze vlinder, welke symbool staat voor Maaike, en boven haar hoofd twee vlinders, welke symbool staan voor de twee miskramen die ik gehad heb (zie foto). Het heeft mij heel erg geholpen met het verwerken van het verdriet. Sandy
Mooi Sandy! Ook het verhaal erbij. Mijn man heeft een tattoo die staat voor onze 3 miskramen: 3 sterren maar dan in elkaar. Ik weet niet goed hoe ik die moet uitleggen.
hoi sorry voor de late reactie zit niet echt goed in me vel helaas bedankt dat jullie reageren en sandy heel mooi ik moet nog een weekje wachten en dan word hij gezet en zal ik hier een foto plaatsen
Hai Anja! Ik heb vandaag een klein sterretje laten tatoeëren op mijn pols. Ik was voor de eerste keer zwanger en heb een ma gehad, kwamen hier met de 10 weken echo achter. Ik ben erg geschrokken en probeer er een positieve associatie aan te geven, de zwangerschap was iets positiefs, iets moois maar het mocht gewoon niet zo zijn. Hoop alleen niet dat mijn hele arm vol komt te staan met sterren..