Afgelopen maandag ben ik de vrucht verloren. Vanochtend een test gedaan en nu is deze al negatief. Dit betekent dan toch denk ik dat ik helemaal schoon ben of niet? Ze willen hier geen echo meer doen als ik niet meer vloei... Maar wil toch wel zeker weten dat ik helemaal schoon ben voordat we weer aan de klus gaan!
een negatieve test wil niks zegen mijn test was ook negatief en ik was dus niet schoon ... ik zou als ik jouw was er op aan dringen dat je die echo wilt na je huisarts en doorverwijzing vragen naar een gyn . want stoppen met vloeien wilt niet altijd zegen dat je schoon bent. er kan ergens toch nog een stukje zitten dus ik zou zeker op mijn strepen gaan staan en zegen dat je het zeker wilt weten
Wil ook echt een echo, maar ze zien het niet als noodzakelijk. Ik denk maandag toch maar weer een belletje te doen naar de VK en te zeggen dat ik nog veel "klachten" heb. Moet het toch op een bepaalde manier proberen... Of is dat heel vals van mij?
ga gewoon naar je huisarts leg daar je verhaal uit en vraag een doorverwijzing naar de gyn ...... ik zou het op die manier doen
Als hij dat zou doen, zou ik het zeker doen. Maar hij is niet zo van het doorverwijzen... Ik ga maar weer eens een poging wagen!
Nog niet helemaal schoon zijn hoeft niet zo'n drama te zijn hoor... Bij mijn laatste miskraam was er wat achtergebleven (en dat was ook geconstateerd in een echo) Toen de arts met mij wilde overleggen wat we daarmee gingen doen zei ik "bedankt en tot ziens!" Ik heb er op vertrouwd dat mijn lichaam dat wel op zou ruimen, en inderdaad; bij de eerstvolgende menstruatie kwam het restje oude troep mee naar buiten. (dat herkende ik goed omdat het praktisch zwart was) Moet je toch voorstellen als ik een curettage had laten doen met alle risico's (Asherman) van dien... Mijn advies is dus: je kan best een echo laten doen (al is het alleen maar voor je gemoedsrust) maar laat je niet zomaar een extra "schoonmaakactie" (curretage of pillen) aanpraten. Geef je lichaam eerst nog de kans om het zelf op te ruimen. Liefs BB
de vorige keer dat ik niet schoon was heeft mijn gyn ook mijn eerste menstruatie laten afwachten en nam mijn menstruatie nog is een echo gedaan om te kijken of het schoon was. wat ik fijn vond aan het feit dat ik wist dat ik niet schoon wwas dat ik zelf al wist dat ik die maand niet zwanger kon worden .
Ja! had ik ook! Is soms fijn om even niet voor niks te hopen... Ik heb die maand echt gezien als "herstelmaand" omdat er toch teveel troep in mijn baarmoeder zat...
inderdaad en door die echo weet je wel waar je aan toe bent ! mijn gyn is gelukkig hellemaal niet voor curritage of pillen en acht liever af of je lichaam het zelf doet
Probeer eens de eerste hulp van de afdeling gynaecologie te bellen en kijken wat ze daar zeggen, een beetje info kan natuurlijk nooit kwaad . Het ligt nu niet meer bij de vk, je bent namelijk niet meer zwanger. Ik vind het echt ronduit belachelijk dat ze je niet even doorsturen. Ahhhh, ik kan er echt zo van balen als ik lees hoe sommige artsen je gewoon niet serieus nemen en je maar laten lopen met je probleem! Succes meid!
Met jouw termijn en een schone test, zul je wel schoon zijn hoor. Lekker weer verder ervoor gaan gewoon
Ik moet zeggen dat ik mij sinds vandaag ook weer lekkerder in mijn velletje voel! Vanochtend alleen boodschappen gaan doen, zonder man (hoef je niet de hele tijd de inhoud van de kar in de gaten te houden), lekker kletsen met mensen in de winkel, heerlijk! Het zonnetje schijnt, bij mijn ouders en schoonouders op visite geweest en nu lekker op de bank. Ik heb er weer zin in! Kijk er naar uit om weer te gaan klussen! Als dit gevoel zo doorgaat, denk ik dat ik jouw advies opvolg Rozemarijke... Mocht ik mij maandag toch niet helemaal gerust voelen, zal ik toch de VK nog even bellen. Zij gaf mij vorige week aan dat ik, mocht ik nog bloeden maandag, kon bellen en daar dan een echo zou krijgen. Dus zwanger of niet, ik mocht er wel naar toe, mits ik vloeide dan... Ach ja, we zien wel! Nu eerst maar eens van het heerlijke weer en dit ( eindelijk weer goede) gevoel genieten! Liefs Fem