ff van me afschrijven

Discussie in 'Miskraam' gestart door prisje22, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    pfft voel me op dit moment weer zo klote
    het gemis van de uk
    ondanks dat het zo klein was.
    maar voor mijn gevoel echt mijn kleine uk
    het is nu bijna week geleden dat ik de miskraam heb gehad
    en paar dage gaat het goed
    en opeens boem
    helemaal van slag
    me wereld is ingestort
    en ik heb het gevoel dat ik er alleen voor staat
    ondanks dat iedereen vraagt hoe het met me gaat..
    en de schijn hou ik op
    door te antwoorden
    het gaat goed..
    terwijl het helemaal niet goed gaat
    schaam me om te zeggen dat het niet goed gaat
    ..
    en de opmerkingen het gebeurd bij meer vrouwen
    of de volgende zwangerschap gaat het vast goed
    ..
    ik kan daar niets mee ik voel me zoooo klote...

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je hoeft je niet te schamen. Misschien kan je zeggen hoe je je echt voelt. Met de schijn op houden, maak je het jezelf moeilijk. Het is een moeilijke periode. Veel sterkte ermee! En aan die opmerkingen heb je niks. Mensen weten vaak niet wat ze moeten zeggen en dan zeggen ze zulke stomme dingen:( En neem de tijd, dat is wat ik van de arts meekreeg.
    Nogmaals veel sterkte!

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    wat mensen zeggen van volgende keer gaat het wel goed.
    dit keer is het hier tot nu toe ook goed gegaan maar het haalt het gemis van de kindjes die je zou kunnen hebben niet goed
    het gemis blijft.
    in mijn gedachte speelt nu ik had nu 2 kindjes kunnen hebben ik had nu kunnen bevallen van mn 2 wondertjes ( zou uitgerekend zijn van een tweeling in juni)
    nu mag ik van geluk spreken dat ik 16 weken zwanger ben maar toch voel ik het gemis van de kleintjes die er niet hadden mogen zijn toch.

hier slaat de angst en de pijn ook nog vaak genoeg toe
    denk dat het je altijd bij zou blijven.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoe beter je je voordoet voor de buitenwereld, des te vaker zul je terugslagen krijgen. Ik heb er juist met alles en iedereen heel erg veel over gepraat en zo heeft het bij mij snel een plekje gekregen. Natuurlijk wil ik nog steeds niets liever dan weer zwanger zijn en steekt het me als ik berichten hoor van iemand die tegelijk met mij zou zijn uitgerekend... maar de echte pijn is wel gesleten. Juist door je verdriet toe te laten verwerk je het een stuk sneller. Succes meid

5. tulip

tulip Niet meer actief

schrijf het ook gewoon van je af, ik heb er een boekje voor, dat helpt echt.
    En die tegenslagen zijn niet gek, die zullen er nog wel meer komen. Bij mij is het bijna 4 maanden geleden en er is geen dag voorbij gegaan dat ik er niet meerdere keren aan denk. Ik denk ook dat het veel tijd nodig heeft.

6. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    gelukkig heb k wel een lieve vriend
    de me er in steunt
    ondanks dat t nu wel weer redelijk ff gaat
    vandaag is het alweer een week voorbij
    en helemaal klaar met bloeden miss helpt dat ook wel nu t bijna gestopt is om het te verwerken..
    hopelijk over een tijdje weer een posi test in me handen
    voor nu ben k blij dat ik hier ook me verhaal
    kwijt kan:] me vk zei dat 1 op de 8 vrouwen een mk krijgt
    en me huisarts zegt 1 op de 10
    beetje raar allemaal
    k heb nu ook een dagboek op me laptop zodat ik alles er in kan schrijven:)
    xx

7. Ah meid het is nog maar zo kort geleden. Een miskraam doet veel verdriet en je moet toch afscheid nemen. Wat je niet wilt. Stop je gevoelens niet weg.

Miskramen gebeuren veel en de kans is groot dat het een volgende keer wel goed gaat ja, maar dat maakt het verdriet om dit verlies niet minder he. Besteed maar geen aandacht aan die opmerkingen van anderen. Ik weet niet of je iemand hebt waar je mee kunt praten erover, of van je afschrijven, dat is ook fijn om te doen.

Succes en sterkte met het verlies

Deel Deze Pagina