Dankjullie wel Ben net geweest en heb een uitwendige echo gehad. Ze zag dik baarmoederslijmvlies en een klein rondje van 3mm in de baarmoeder Ze heeft contact op genomen met de gynaecoloog ivm het bloedverlies en de donkere testen, en het kon 3 dingen zijn 1. Heel vroeg misgegaan in de zwangerschap en daarom weinig bloedverlies. 2. Minder ver dan gedacht (maar dat kan niet, heb echt al heel lang positieve testen) 3. Een bbz Ik moet morgen om 09:30 naar de gynaecoloog voor een inwendige echo, en adhv die echo misschien bloedprikken. De VK heeft niet zo’n goed echo apparaat namelijk en doet alleen inwendig om een hartslag te zoeken als ze die uitwendig niet vindt en kan geen eierstokken/eileiders beoordelen. Zelf denk ik dat het mogelijkheid 1. is, en dat m’n lichaam het gewoon nog niet loslaat (of nu dan heeeel langzaam).
Bah.... erg is dat he? Dat je optie 2 zo graag zou willen maar weet dat het niet zo is. Ik vind het echt heel rot voor je...
Hè wat naar. Hopelijk kunnen ze morgen gelijk goed zien wat er aan de hand is en krijg je daarmee duidelijkheid. Sterkte in elk geval.
Goed dat je verloskundige had gebeld en dat je in ieder geval doorgestuurd bent! Had zo gehoopt dat je ander nieuws gehad gehad vandaag, dikke digitale knuffel!!
Hopelijk morgen meer duidelijkheid. Vooral voor optie 1 en 3 erg belangrijk, want als er wat blijft zitten moet dat wel eruit en als dat niet vanzelf gebeurt moet dat gedaan worden. Ik hoop maar dat het gewoon te ver weg zat om te zien en je alsnog een kindje draagt, maar acht de kans helaas wel klein ja
Ah jeetje, maar goed dat je bent gegaan. Sterkte aankomende dagen. Hoop snel op duidelijkheid voor je.
Vanmorgen geprikt om 10:00 en net de uitslag. Hcg is 1100, wel wat verhoogd maar onder de 2000 en dat was goed, maar ze wil me wel over 2 dagen weer zien... lag aan de uitslag of het tot over het weekend kon wachten zei ze vanmorgen eerst, maar moet dus wel zaterdag komen om weer te prikken en te kijken wat het hormoon doet. Op de echo was niets bijzonders te zien bij de eierstokken, baarmoeder dit slijmvlies en weer het witte “rondje” van 2mm.. en die zat ook onderin de baarmoeder. Nou, pfff.. vind t echt heel vervelend en best onzeker.
Pff wat vervelend die onzekerheid!!! Ik duim echt voor je dat je gewoon goed zwanger bent en dat je bij de volgende echo een mooi hartje ziet kloppen. Sterkte!
Een wit rondje?? Dan kan het geen vruchtzakje zijn want in mijn beleving is die juist zwart (vocht is zwart op een echo en weefsel/bot is wit).
Oooh okay, dan kan dat idd wel een vruchtzakje zijn. Hmppfff Duimen dat zaterdag het bloed een goede uitslag laat zien.