Ik hoop indd dat het rondje gewoon een mini vruchtzakje is... hij zat ook echt onderin de baarmoeder. Hopelijk verlies ik deze gewoon snel. Dan is het geen bbz.. niet dat ik daar vanuit ga hoor, geen klachten en ze zag ook niets bijzonders bij m’n eierstokken. Maar waarom ik dan nogmaals bloed moest prikken was om dit uit te sluiten omdat hij toch nog 1100 was 1,5 week na begin bloeden. Maar 1100 is niet superveel toch? (Wel genoeg om nog steeds wat misselijk te zijn, en watgevoelige borsten? Of komt het eerste door de spanning?)
Ik ben een stille meelezer tot nu. 1100 is een geen lage voor een bbz. Vanaf 2000 gaan ze of opereren of mtx injectie geven. Ik denk dus dat ze willen uitsluiten dat het een bbz is. Als het nu na prikken licht gestegen is gaan ze waarschijnlijk nog een keertje prikken. Als het gezakt is is het waarschijnlijk een spontane miskraam dan.. Als je even in mijn geschiedenis zoekt vindt je mijn verhaal.. Voor nu ga ik flink duimen voor gewoon geen bbz. Voor geen miskraam en voor een gezonde zwangerschap.. Xx
Ik heb je verhaal gelezen! (Het topic kogel is door de kerk qua injecties heb ik gelezen)Bij jou zagen ze dus ook niet duidelijk iets bij je eileiders enzo? (Eerst iets kleins wat daarna kromp?) Heftig hoor!! Hoe is het je vergaan na de injecties? Had je veel bijwerkingen? Een gezonde zwangerschap is het sws niet (dan had ik nu al 8 week moeten zijn en er was niets te zien, ze zei ook, je moet rekening houden dat t sowieso geen goeie zw is), en begonnen met bloeden vanaf 6,4w. Het is nu even gestopt.. ik hoop dat t HCG morgen gewoon gedaald is en het een miskraam is die vanzelf oplost.
Na de mtx de eerste x ben ik best ziek geweest. Maar of dat kwam omdat ik wist dat het een hele heftige chemokuur is, weet ik niet. Blaasontsteking gekregen en emotioneel zat ik er best wel doorheen. Toen bleek het hcg na een week niet te zijn gezakt zakte de moed me in de schoenen. Ik dacht dat wordt een operatie. Nog 1 x mtx gehad en daar ben ik echt ziek van geweest misselijk darminfectie weer blaasontsteking. Toen kreeg ik een ab kuur en door de wisselwerking ontstoken ogen. Hier zagen ze idd iets langs de eierstok en in de baarmoeder. Dus 2 waren er. Uiteindelijk na 8 weken stond het hcg op 0 en was ik overal vanaf. Heb in totaal 9 weken bloedverlies gehad met af en aan stolseltjes.
Ik moet er om 09:00 zijn. Vanmiddag nog eventjes iets bloedverlies (2x na toilet), dus ben benieuwd morgen.. verwacht zelf gewoon afgenomen HCG.
Van 1190 naar 1328, gelijkgebleven zei ze. De echo laat nog steeds hetzelfde zien. Ik moet maandag weer prikken, Bah Van Dat rondje in de baarmoeder zei ze: “misschien is het dit dan toch”. Ja misschien. Pff onzekerheid zo. Had echt verwacht dat t wel gezakt zou zijn.
Let echt op klachten meid. Bij buikpijn die niet vol te houden is bellen aub. Komt allemaal bekend voor. Ik hoop dat het echt geen bbz of zol is.
wat Een lijdensweg! Maar je hcg kan zo hoog blijven tot het vruchtje weg is. Dat was bij mij zo. Vanaf toen ging het pas dalen... merkte ik aan alles.
Oke, dat is wel “fijn” om te lezen! En dan zelfs wel een minieme oploop denk ik ook he? Er zit immers nog wat.
Wat een vervelende onzekerheid is dit voor jou zeg. Is er een kans dat dit wel nog goed kan zitten? Heb geen ervaring met de hcg waarden. Ik duim op een voornjou goede afloop van dit alles.
Ja geen idee. Bij mij hebben ze het niet getest in mijn bloed. Maar alles bleef bij mij exact hetzelfde. Mijn borsten, mijn misselijkheid. Het nam niet af en bleef hetzelfde. Knallende testen. Pas toen het vruchtje weg was liep het terug. Duurde wel eventjes.
Het was 1545 nu. Mocht ik medicijnen kiezen, of afwachten. Vroeg aan de gyn, wat raad u aan, ze zei, woensdag dsn nog een keertje prikken, want soms lost het lichaam het ook nog vanzelf op. En omdat ik geen pijn heb en me verder goed voel kan ik het nog “afwachten”. En de medicijnen waren ook vrij hefig? Mocht t woensdag weer zijn opgelopen, dan wel medicijnen (maar dat zeiden ze zaterdag van vandaag ook). Vind dit allemaal echt heel frustrerend.
Super klote allemaal.... Ik had me gek gegoogeld op effecten van die medicijnen en was er heel bang voor.. uiteindelijk geen pijn gehad! Succes !
Dankje voor je reactie! Heb je eenmaal een injectie gehad of vaker? En het viel allemaal dus redelijk mee? Heb zelf gebeld dat ik toch de injectie wil.. mag morgen heen. (Wil dit graag zsm achter me laten, en anders blijf ik er maar tegenaanhikken)