Mtx injectie. Cytotec heb ik bij een vorige miskraam ook gehad, maar deze zwangerschap zit niet in de baarmoeder dus dan werkt cytotec niet (cytotec laat de baarmoeder samentrekken)
Hebben ze nog een echo gemaakt? Hij stijgt echt zoals bij mij toen. Ik heb 2 injecties gehad. Hebben ze geen kijkoperatie aangeboden? Tipje foliumzuur slikken vanaf de dag na de mtx injectie. En vooral rusten thuis blijven en niks doen. Het is echt een heftige medicijn.. Het wordt bij acute leukemie psoriasis en reumapatienten gegeven. Een hele hoge dosis chemo is het. Heel veel sterkte morgen.
Wat heftig allemaal meis. Hopelijk ben je er gauw vanaf. Weten ze waardoor het steeds gebeurt eigenlijk?
Weet je zeker dat je de injectie wilt? Het advies is om daarna tenminste zes maanden niet zwanger te worden. Voor mij was dat een reden om het niet te willen. Zoals @babyhope zegt, hebben ze geen (kijk)operatie aangeboden? Sterkte ik weet hoe heftig dit is.
Ik heb tot nu toe elke keer een echo gehad en bloedgeprikt, om de 48 uur vanaf donderdag. Maar op de echo is er niets te zien, alleen loopt het hormoon dus wel op. Wel minimaal (gemiddeld 200 per 48u), maar hij loopt toch op. Hoe heb jij de prikken zelf ervaren? Deed het injecteren zelf ook pijn? (Daar zie ik best wel tegenop) en hoe voelde je je erna? Heb je een link naar je topic:verhaal hierover.
Sorry! Ik had pillen.... Ik denk dat er veel vrouwen helaas bekend zijn met de injectie dus zij kunnen je beter adviseren! Sterkte!
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ben-ik-weer.674061/ Hier staat alles uitgelegd. Van begin tot het einde.. De injectie zelf voel je niet veel van. Hoe laat moet je er zijn morgen.. Is er iemand die met je mee kan xxx
Huh?? Maar ze zagen toch een rondje in de baarmoeder? En bij de eierstokken zag alles er normaal uit. Dat zit het wel in de baarmoeder lijkt mij. Ik zou echt alleen die mtx laten zetten als het 10000% zeker niet in je baarmoeder zit. Waar ik zeer aan twijfel aangezien ze een wit rondje (met zwart gevuld) in de bm zagen zitten.
Helemaal met je eens! Bij twijfel nooit zomaar een injectie als mtx laten zetten. Er zit iets in je baarmoeder.
Dat zei ik dus ook tegen haar, er zit toch iets? Het zat op de verkeerde plek in de baarmoeder? Helemaal onderin. Het is een soort langwerpig iets. En omdat het op de verkeerde plek zat noemde ze het een zwangerschap met onbekende locatie. Ik ga het eerst weer navragen straks, als ik daar straks weer ben, ging er vanuit dat dokters het zelf wel het beste zouden weten. Anders prik ik morgen nog een x om te kijken of het weer gestegen is.
Ja of een andere gynaecoloog mee laten kijken. Als je dan een half jaar niet zwanger mag worden.... dat is best heftig..
Shit zeg hoe jij in de emotionele achtbaan zit. Een heel duidelijk verhaal is het nog steeds niet begrijp ik! Sterkte met alles.
Ja, ik vind het heel onduidelijk en hartstikke frustrerend want wil het gewoon graag uit m’n lijf ook. En het blijft telkens oplopen. Ik ga sws straks eerst weer her gesprek aan, en vragen of cytotec anders eventueel misschien een optie is ofzo.. want om de dag naar het ziekenhuis is ook een gebed zonder eind, en omdat ik dan op de uitslag moet wachten en er dan gemiddeld 3 uur zit, is het regelen qua oppas enzovoorts voor m’n andere kindjes ook erg lastig. Ze hebben namelijk nog steeds vakantie
Ik heb hier geen verstand van, maar als ik het zo lees; kan je niet gecurreteerd worden? Aangezien het dus wel degelijk in je baarmoeder zit? Heel veel sterkte iig!!