Hallo ik ben half oktober gestopt met de pil, daarna meteen ongesteld geworden en na 28 dagen weer enz enz normale cyclus, nu is het dat ik vorige week mijn ovulatie heb gehad, en vanaf vandaag dus last heb van buikkrampjes links onderin mijn buik en wat bruinig verlies... net na het plassen weer op t toiletpapiertje ik heb hier ook nooit eerder last van gehad.. nou heb ik afgelopen week ook een aardig opgezette buik gehad en mijn vriend maakte eergister nog een opmerking dat mijn borsten anders waren (tepels groter). Zou het kunnen zijn dat dit een innestelling is? groetjes
Dat kan wel alleen of je dan al zo snel veranderingen ziet weet ik niet. Ik kan donderdag/vrijdag testen en heb wat meer hoofdpijn en ben duizelig en vandaag een vlaagje misselijk meer eigenlijk niet. Vorige maand veel buikkrampjes/steekjes. Ik hoop het voor je. Groetjes wish
ok oke nou spannend allemaal he haha die hoofdpijn klinkt idd ook erg bekend... nou moet ik er wel bij vertellen dat ik dat normaal ook best vaak heb... zo nog 6 daagjes wachten dus voor jou spannend hoor!!! hoop voor jou hetzelfde good luck!! groetjes