5-6 weken zwanger! onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SmMy, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Hallo dames,
    Vorgenweek achter gekomen dat ik zwanger bent, helemaal blij :D
    Maar egt de syptome beginnen nu echt, Me borsten beginnen gevoeliger te worden, betje misselijk, maar gelukkig niet overgeven maar waar ik zelf heel erg last van heb is pijn in mijn onderbuik, de ene keer links dan weer rechts lijkt wel menstruatie kramp denk ik :( heb er normaal geen last van als ik ongestelt was, de verloskundige zij dat dat is vanwegen de baarmoeder! zijn er meer dames hier ook last van hebben of hebben gehad?? wordt hier zo onzeker van :S

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ja hoor, ook hier behoorlijke krampen gehad. En nu 15 weken zwanger. Vanaf een week of 7 werd het minder bij mij, vanaf de 12 weken begon het weer, alleen wordt het dan bandenpijn genoemd.

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Jep, hier ook! Links en recht steekjes of zeurende pijn. Als ik zware dingen til (bv boodschappenkrat) dan heb ik t daarna ook heel erg... Ik vind het ook spannend, ook omdat ik al een MK heb gehad, maar toen heb ik niets gevoeld! Ik begon gewoon "ineens" te vloeien, geen buikpijn, geen steken...

Ik hoor het van zoveel meiden dat ik denk dat we met een gerust hart mogen zeggen dat het inderdaad een groeiende baarmoeder/bandenpijn is! ;)

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb het ook hoor! De ene dag iets meer en de andere dag iets minder. Op dot moment voelt het als een beurs gevoel rechts onderin mijn buik. Ik maak me er soms ook zorgen om maar de vk zei dat het normaal is. Je moet je pas zorgen maken als de constant vervelende pijn en bloedverlies hebt zei ze. Dus dat geloof ik dan maar :)

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik heb het ook gehad, maar niet zo extreem denk ik. Wat het zware dingen tillen betreft zou ik niet doen....werd door mijn VK echt afgeraden namelijk....

6. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's allemaal! hier worden de krampen ook steedts minder gelukkig, alleen idd als ik heel druk ben of iets zwaars til komt het ff trug! dus nu gewoon rekening mee houden! vind het allemaal wel spannend ;)

7. pauwlien

pauwlien Lid

8 jan 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff.... fijn om de reacties hier te lezen, ik ben zelf ook pril zwanger van ons eerste wondertje, en ooohh zo onzeker, geen idee wat ik wel en niet moet voelen, en of het allemaal wel goed gaat. Volgens mij ben ik niet de enige.

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ja hoor dat is hier ook zo!! het begint nu bij mij minder te worden gelukkig, en ik ben bijna 16 weken. En het begon bij mij echt rond de 7 a 8 weken.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij heeft bijna elke zwangere dat, hoort erbij!
    Zolang het niet zo hevig word dat je verkrampt en niet meer kunt lopen hoef je je geen zorgen te maken.

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb er ook last van ,word nu gelukkig
    wat minder!!!

11. Deesje1984

1 jan 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames ik ben nu 6 weken
    En heb al een paar dagen last van mijn maag! Het is eigenlijk een vervelend gevoel en elke dag sta ik daar weer mee op! Heeft iemand mss hetzelfde? En of tips???
    Groetjes...

12. jeanine013

17 jan 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier 5 weken zwanger en behoorlijk last van krampen elke keer gaan erbij mij ook alarm belletjes rinkelen maar probeer me rustig te houden en er van te genieten vorig jaar helaas miskraam gehad en elke keer denk ik het zal toch niet. Maar zoals ik lees is bij vele de kramp aanwezig dus dat stelt me wel gerust bedankt dames!

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier ook veel krampjes. Vooral na een drukke dag. Zijn toch de banden denk ik die beetje rekken. Had dit bij eerste zwangerschap ook.

14. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Hier nog een hoor zooo onzeker en het is al mn derde zwangerschap. M'n oudsten zijn 4 en 2 dus het is ook niet lang geleden ofzo. Menstruatieachtige krampjes heb ik ook en links en rechts een trekkend gevoel naar mijn liezen. Het hoort erbij, dat weet ik.
    Grootste angst is dat er straks op de 9 weken echo geen kloppend hartje te zien is. Positief blijven is het belangrijkst!

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hier ook Af en toe krampen. Begin nu ook beetje misselijk te worden. Maar ben Ook zo moe moe moe. En waar ik me druk om maak, zijn mijn borsten. Ze zijn egt zo grootte, nu al. Wie heeft dit ook?

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ik heb ook krampen blijkt normaal te zijn!!..
    misselijk ben ik nog niet en moe ook nog niet..

en borsten groter ja dat heb ik ook al idd pas mn bh al bijna niet meer :O

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Moe, hier ook. Heel moe! Borsten zijn wel gevoeliger, maar nog niet groter. En de buikpijn is ook nog niet erg helaas. Ik vind de echo ook super spannend! Hoop dat alles goed gaat.

18. JoCo82

JoCo82 Lid

16 jan 2013
    57
    0
    0
    Ja, ik ook! Het is een soort gevoel alsof ik misselijk ben en tegelijk een hongerig gevoel. Zowel voor als na het eten heb ik het en als ik wakker word. 's Avonds is dat gelukkig weer weg.

Ik heb er wel baat bij als ik even iets eet, dus 's morgens eet ik een biskwietje (of een paar) en dan sta ik pas op. Dan is het ergste gevoel alweer wat weg. En ik eet ook regelmatig een pepermuntje, heb het idee dat dat helpt.

19. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik heb gelukkig niet meer zoveel last van krampjes, heel af en toe nog een menstruatie kramp. Mijn borsten zijn wel eens zo groot, misselijkheid vooral s'avonds en snachts en ook het maagzuur snachts.

Heb heel veel last van afscheiding en ga straks naar de HA want volgens mij ook een blaasontsteking.

Maar tijdens mijn 4e en 5e week heb ik wel heel veel last van krampen een 'buik spier pijn' gehad. Ook mijn darmen die gewoon helemaal van de wap af waren, gelukkig trekt dat nu allemaal langzaam weg :)

20. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    vorige week had ik ook erge buikkramp maar nu bijna niet meer. wel als ik snel opsta oid.
    ook erg gevoelige borsten maar groter nog niet (helaas ;) )
    En ik begin wat licht misselijk te worden. ik ben normaal gesproken wel een koffieleut maar vanmorgen (was op visite) had ik er erg veel moeite mee.

Deel Deze Pagina