Hallo dames, Ik ben hier door omstandigheden al heel lang niet geweest maar ben weer terug. Heb een dringende vraag: Ik heb geen cylcus dus weet niet waar ik zit. Loop bij de gyn en nu heb ik al een tijdje het gevoel zwanger te zijn. Donderdag nog bij gyn geweest en die zag niks op de inwendige echo.. Nu heb ik ook internet veel verhalen gelezen dat dit vaker gebeurd. En dat de vrouw wel zwanger bleek.. Dus ik gooide er een kv2v5 tegen aan en er kwam een 2e streepje, zeeer licht, wel even breed en binnen de tijd. Ik helemaal blij naar mijn man van "zie je wel". Die vertrouwd het niet. Nu kon ik me net niet bedwingen en deed er nog eentje. Negatief. Ik heb wel water gedronken overdag. Zou dit het kunnen zijn? Ben ik nou zwanger of niet? Ik heb wel symptomen en voel gewoon dat het zo is, ook al zegt de gyn van niet. Maar wordt hier gek van. Morgenochtend doe ik er eentje met echte ochtend urine.. Iemand ervaring mee?? Hoop dat iemand me kan helpen. Kus, karin.
Ja probeer het over een paar dagen eens met ochtendurine . Maar het kon ook je eisprong zijn..... Mijn zwangerschapstest werd positief tijden mijn eisprong en dag erna weer negatief echt heel vaag
@Feline, De test die posi leek was met de 2e urine van de dag. Die negatieve dus 's avonds.. Dus het zou ook nog een eisprong kunnen zijn? Daar zou ik ook heel blij mee zijn. Om gek van te worden. Iemand ervaring mee?