Beide kan nog als je nu gaat testen, afhankelijk van hoe lang de pregnyl in je urine is gebleven. Maar pregnyl loopt nooit op dus zodra ze oplopen weet je dat het van een zwangerschap is! En je klachten herken ik van de pregnyl/utro combi. Man, wat voelde ik me zwanger daardoor. Alle symptomen toen ik echt zwanger bleek waren ook echt hetzelfde als toen.
Gingen die symptomen gewoon door in je doorgaande zwangerschap? Serieus, super logisch. Ik ben doorgaans een best gezond denkend iemand. Maar zodra dit soort toestanden gebeuren dan kan ik niet meer helder denken. Zijn dat ook de hormonen Haha? Ik ben best vaak even en 2x voldragen zwanger geweest ook nog. Dit is de derde verse tp. Maar de keer hiervoor was 7,5 jaar geleden. Ik ben het ook gewoon allemaal echt kwijt. Gelukkig hebben jullie veel antwoorden! Thanks!
Ik ben zwanger geworden van een kunstmatige cryo TP en heb toen geen pregnyl gebruikt. Van alleen utro had ik weinig klachten. Van de verse TP (utro en pregnyl) werd ik helaas niet zwanger.
Goedemorgen, Vanochtend weer een test gedaan. Foto genomen zelfde tijd na het nemen Vd test. Ik word er nog niet veel wijzer van. Wat denken jullie, morgen gewoon doortesten?
Goede morgen, Ik vin de streek van vandaag rozer en breder eruit zien. Maar vind het moeilijk vanaf d fotoos. Hoe vind jij het er in het echt uitzien?
Foto poging 2, ik vind het moeilijk te vergelijken. Die van gister is nu natuurlijk opgedroogd dus die kan ik er niet naast leggen. Het lijkt “meer” dan gister, maar geloof dat de concentratie per urine ook verschillend kan zijn.
Zijn beide foto gemaakt binnen hetzelfde tijdsbestek? Want de test die je gisteren liet zien vind duidelijker dan de test van vandaag.
Ja zo ongeveer wel, heb ze niet precies getimed Haha maar op de time stamp van gister kwam het aardig overeen.
Wat moeilijk als het verschil zo nihil is. Het kan nog alle kanten op! Konden we soms de klok maar even vooruit draaien
Oh oeps sorry begreep het verkeerd geloof ik. De test die ik gister liet zien was op dat moment opgedroogd. De vergelijkingsfoto van vandaag was de natte test van gister en de natte van vandaag.
Vandaag ongeveer zelfde opdroog tijdstip. Ook daar weinig verschil vind ik. Dus morgen maar eens kijken wat dat wordt.
Het streepje is dikker, maar wel vager. Ik vind hem wat moeilijk te interpreteren. Wat denk je er zelf van, lichter, donkerder of een beetje hetzelfde?
Ik vond het lijntje ook niet mooi... ik had Gistermiddag juist een hele mooie, vermoed dat ik meer een middagtester ben. Maar ja die kan ik niet vergelijken met de ochtend testen. Zo naast elkaar lijkt t wel iets meer. Hij kleurt ook wel steeds sneller bij
Ik denk dat je zwanger bent hoor in ieder geval, bij pregnyl zou je denk ik een duidelijkere afbouw zien. Dus echt achteruitgang. En die is er niet. Ik hoop zo voorje dat het klopt