ivf behandling in belgie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by alissa29, Oct 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alissa29

alissa29 Nieuw lid

Oct 20, 2016
    1
    0
    0
    werk
    brabant
    hallo met yara
    ik heb een vraagje
    wie kan mij wat meer over België ziekhuis vertelen of
    zijn er mensen van hier daar bezig ik wil er heel graag heen ik ben al 7 jaar mee bezig maar het lukt maar niet in Nederland daarom wil ik naar België kunnen jullie mij wat meer over vertelen m.v.g yara:)

2. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Hey Yara,

ik ben Belgische. In België is het UZ Brussel (Jette) de absolute top, maar ik heb gehoord dat er veel Nederlandse koppels naar Gent gaan.
    Ik heb begrepen dat verschillende zorgverzekeringen bij jullie samenwerken met het UZ Gent.
    Ook Gasthuisberg in Leuven is gekend voor hun vruchtbaarheids-behandelingen, maar het UZ Brussel zou sneller op nieuwere technieken overstappen.

Ik zelf ga in Jette. Daar zie je alle nationaliteiten. Duitsers, Italianen, Arabieren, Chinezen.
    Je mag wel geen bepampering verwachten, maar ze zouden heel goede resultaten halen. Ze zijn ook heel vriendelijk, maar je moet wel zelf je mond open trekken en je vragen stellen.

Succes met je zoektocht!

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Wij lopen al een tijdje bij het ZOL in Genk.
    Soms erg lopende band werk, maar altijd het gevoel dat ze weten wat ze doen!
    We hebben een paar dagen geleden een blasto terugplaatsing gehad na 5 dagen, dat gebeurt bv in NL niet

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ben zelf van Belgie en sluit me aan bij wat Lathinka zegt.
    Jette is de top, maar veel mensen van Nederland gaan idd naar Gent. Ik zou eens informeren of je bij jouw zorgverzekering meer info kan krijgen over waar je best terecht kan.

5. Marizje

Marizje Actief lid

Mar 1, 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Hoi!

Ik ben uitgeweken naar het UZ Gent en met resultaat... de 4e TP daar is raak geweest. Het grote verschil is met NL dat ze embryo's tot 5 dgn laten doordelen ipv 3 dgn. De allerbeste blijven dan over! Bij mij kwamen ze er toen bv achter dat mijn embryos vanaf dag 3 ineens instortte... vandaar waarschijnlijk dat ik nooit zwanger werd in NL. Ik ben nu 25 kg lichter en mijn embryo's zijn van veel betere kwaliteit. Daarnaast spuit ik bloedverdunners omdat ze erachter kwamen dat ik een verhoogde stollingsfactor had.
    En ik vind de bejegening heeeel prettig, prettiger dan NL. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Als ik je mag adviseren; op dinsdag 4 okt was bij zorg nu op de npo1 een stuk over ivf in het buitenland. Misschien dat eens terugkijken?

Succes!

6. Marizje

Marizje Actief lid

Mar 1, 2012
    257
    2
    18
    Elst
  7. Woman25

Woman25 Actief lid

Jun 11, 2016
    216
    3
    18
    Hoi hoi! Ook ik ga volgende week beginnen aan IVF in uz Gent.. tot nu toe erg tevreden en heel veel goede verhalen gehoord! Idd even het stukje hierboven kijken! Wordt ook over de verschillen belgie/nederland gepraat
    Xxx

8. samira28

samira28 Bekend lid

Jun 10, 2008
    583
    37
    28
    Female
    Hey interresant fimpje dank je!
    ik kreeg hier ook tranen van..

Ik ben de laatste tijd zo snel emotioneel, en ik denk dat ik een schijnzwanger heb, aangezien ik 24/7 bezig ben met baby's , en angst dat het niet gaat lukken, dat ik soms voel dat ik zwanger ben en alle symptomen heb. Ik koop dan zon test en negatief natuurlijk.

Ik heb echt respect voor anderen die veel langer bezig zijn en niet opgeven.
    Ik zal ook nooit opgeven, alleen psygisch is het bij mij echt een aanslag.

Share This Page