Hallo allemaal, Afgelopen zondag had ik eindelijk een positieve ovulatietest dacht ik. ( dag 49) Doordat ik het toch niet helemaal vertrouwde ben ik doorgegaan met testen, de dagen erna was er bijna geen streep meer zicjtbaar. Tot vandaag; ik weet niet of ik het verkeerd zie of dat het komt doordat het een ander merk is maar deze streep is toch ook gelijk? De kruidvat test is van afgelopen zondag en de dipstick van z&k is van vandaag.
Ik vind de dipstick (nét) niet positief. Ik heb ook de hele cyclus duidelijke streepjes op een ovutest dus zo gek is dat niet.
Ik zou met 1 merk ovulatietesten testen. Je kunt de ene streep namelijk niet vergelijken met een andere streep van een ander merk. Ik denk overigens dat de dipstick nog donkerder kan. Ik denk als je de dipstick afgelopen zondag had gedaan dat die veel donkerder zou uitslaan.
Ik denk dat het het handigste is om met 1 merk ovulatie test te testen, omdat je anders appels met peren vergelijkt. De Kruidvat test lijkt mij duidelijk positief, de dipstick twijfelachtig. Succes met de wachttijd nu voor je een zwangerschaps test kunt doen. Laat even weten of je een positieve test hebt
Nee nog niet helaas.. Heb een zw test gedaan op 31 dec en die was negatief. Gelukkig hadden we al een afspraak staan bij de gynaecoloog ( jaar bezig, lange cyclussen en kort na eisprong al bloedverlies) dus ik hoop dat hij ons verder kan helpen.. Ik ben ook nog niet ongi, dus weet niet zo goed wat ik moet.. Ik denk afwachten
En bedankt natuurlijk voor jullie hulp, ben er allemaal erg onzeker over dus vind het fijn jullie mening te horen ☺️