De Kruidvat test gaf ook een streep met middagurine. Zal het dan toch gewoon goed zitten hahahaha. Hoeveel bevestiging moet iemand hebben....
Teste zelf 6 dagen na tp al positief, was dus 9 dpo. M'n hcg van de pregnyl was al weg; had al een witte test gehad . Streepje werd steeds duidelijker en zie banner.
Eh nee... Bij een tp wordt je embryo geplaatst op de dag, hoe oud hij in je buik ook zou zijn. Dus indien je een dag 3 embryo hebt, wordt hij 3 dpo geplaatst. Een dag 5 embryo dus 5 dpo . Althans bij ons dan. Dus je bent njet verder dan menig ander.
Oww wat een rotdag vandaag. Vanmorgen bruinverlies combi utro toen ik wakker werd. Meteen zakt de moed in me schoenen en is de hoop vertrokken. Me hele gevoel staat weer negatief, bah. Dat het maar snel zaterdag mag wezen om bloed te prikken.
Ingepikt. ..Hoe gaat het nu? Nog bruinverlies gehad en nog getest? Hier vanmorgen weer getest. 14 dagen na de punctie en 11 dagen na terugplaatsing. Wij gaan blij het nieuwe jaar in en hopen dat nu alles goed blijft gaan.
Streepje staat nog steeds hier, maar wil nog niet knallen. We lopen zo goed als gelijk gelukkig. Ik zit vandaag ook twee weken na punctie en 11 dgn na tp. Morgen bloedprikken, hopelijk geeft dat wat meer zekerheid/duidelijkheid!! Gefeliciteerd gelukkig, zeker een goed begin van het jaar.
Ingeping ik zit nu 14 dagen na tp en dus op 17 dpo en vandaag knalde hij echt! Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedtest!
Top Kaaat, gefeliciteerd!! Nu blijven plakken beeb. Hier is het maandag 14 dagen na tp. Ja ben zelf ook heel benieuwd, we gaan het beleven morgen....vind het super spannend!!
Hihihi, ik hoop het. Lees je wel weer slechte ervaringen over de predictor test. Vals positief etc etc.... Nou morgen maar gewoon afwachten he
Volgens mij zijn dit de nieuwere predictor en zijn die niet slecht hoor. Mij dochter is van 8-7-2012, toevallig.