Hoi, mijn vrouw is momenteel 18 weken zwanger en heeft een niet zo'n hele leuke zwangerschap ze is al een keertje weggevallen door een veel te lage bloeddruk en ze heeft onzettend veel last van haar kaak en tanden maar ik maak me het meeste zorgen over haar gewicht ze heeft al overgewicht voor de zwangerschap, maar in deze 18 weken is ze 11 kilo afgevallen, waarvan de afgelopen week meer dan 1 kilo is dat wel gezond ik maak me best zorgen, ze eet normaal en eet en drinkt al meer zuivel dan voor de zwangerschap ik hoor graag van u Mvg Frank
Hoi, Vrouwen met overgewicht moeten niet te veel aankomen, hoeveel is afhankelijk van je BMI. Weet niet of je dit van haar weet? Afvallen is nooit de bedoeling tijdens de zwangerschap, een beetjengebeurd vaak wel in het begin door misselijkheid en minder eten hierdoor. Maar elf kolonies wel veel. Moet ze overgeven? Of eet ze gewoon niet meer goed? Ze moet wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgen, de schijf van 5 zeg maar. Als je hier aan twijfelt moet ze met haar verloskundige eens haar eetwaren doornemen. Of zelfs met een diƫtiste. De baby moet wel goed groeien natuurlijk. Groeten Evelien
ze is vanmiddag bij de vk geweest en die zegt dat we ons geen zorgen hoeven maken alles gevoeld en geluisterd dus we vertrouwen op hen