Lichte streepjes kv na 10 minuten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fizzy, Nov 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Heb eergisteren getest, licht streepje. Daarna nog 4 testen (ja ik weet het, zeg maar niks, ik heb een testverslaving :) ) gedaan, allemaal datzelfde lichte streepje. KV bleef bij mij altijd helemaal wit!
    Maar vanochtend weer getest, wéér zo licht, al dan niet lichter. Streep is wel roze.

Las dat KV vaak langzaam opdroogt, is het überhaupt betrouwbaar als het streepje tussen de 5 en 10 minuten verschijnt? En had hij vandaag dan niet duidelijker moeten zijn als hcg om de dag verdubbelt?

Zit nu pas op 9 dpo, maar vorige keer (vroege miskraam) 8dpo duidelijke test, vandaar zo vroeg gaan testen. Iemand raad? :(

Foto is van eergister, maar de test van vandaag is nagenoeg hetzelfde

2. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hmm, het is wel gek dat ze even licht blijven, maar ik zie hier toch zeker wel een roze streepje! Kan je geen rijtjes foto maken?!

3. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Daar zijn de streepjes denk ik net niet duidelijk genoeg voor... vind het zo vreemd. Heb altijd omo witte testen maar had toch verwacht dat ie na 2 dagen duidelijker zou zijn

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Tja het zou op moeten lopen en na 5 minuten mag je het eigenlijk niet meer aflezen maar ja, een streepje is een streepje. Ik zie m ook wel duidelijk. Volgens mij kan je hcg in het begin nog wat schommelen maar dat weet ik niet zeker. Afwachten en zaterdag weer testen!

5. Loreley

Loreley Actief lid

Nov 5, 2013
    423
    2
    18
    Ik zie ook een streepje hoor! HCG is bij elke vrouw anders, misschien duurt het bij jou even voordat het zo hoog is dat je een dikke streep krijgt?

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je zit nog ver voor nod! Sla een dag over en test zaterdag weer!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Jammer dat er een filter over je foto zit! Zo zie je niet of het streepje kleur heeft!
    Ik zie wel een streepje, maar 10 minuten is lang voor een kv test, zeker omdat hij van vandaag dezelfde is..

Maar ik duim voor je!

8. mama86s

mama86s Lid

Oct 10, 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit afgelopen weekend ook gehad,niet zwanger helaas. Na veel te hebben gelezen op inet, schijnt dit nogal vaak voor te komen..na afleestijd zijn de testen niet betrouwbaar. Kan bij jou anders zijn, maar indd over paar dagen weer testen en zou de testjes na 5min weggooien. Anders maak je jezelf helemaal gek! Succes

9. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik heb dit vorige ronde ook gehad en ik was ook niet zwanger helaas.

Maar wie weet lopen ze bij jou op. Als je zwanger bent moet hij overmorgen toch duidelijker zijn. Succes!

10. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Dank jullie voor de reacties!

Mama86s en boannan jullie hadden dit ook dus... lees het inderdaad wel vaker maar ze bleven vorige keren altijd wit.

Heb de test van vanochtend nog even bekeken bij daglicht en hij is nog lichter dan de testen van gisteren en eergisteren. Heb de hoop zo goed als opgegeven, ook al zit ik nog zo ver voor nod.

Valse streepjes dus? Op 4 testen? Bah, rot kruidvat!

11. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    +1 heb dit ook meerdere malen gehad met de kruidvat tests

12. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen

Brrrr ik doe mijn best :D

Zijn er uberhaupt nog testen die geen indrogers/valse resultaten geven? :p had zo'n vertrouwen in kv en hoorde hele goede verhalen!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zie wel een streepje maar na 5 min mag je hem eigenlijk niet meer aflezen. Ik zou morgen of overmorgen weer testen.

14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zie hem ook, spannend :)

15. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Thanks! Maar de test van vanmorgen is zo goed als wit, dus denk dat het niks is.
    Maar ik ben nu eenmaal testverslaafde dus test morgen rustig door :D:D

Ytest, volgens mij ben ik familie van jou :p ik begon ook 6dpo met testen hahaha :D

16. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gek hoor! Zie hem toch wel.. Nou morgenochtend misschien nog?!

17. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ja doe morgenochtend weer een testje.

Heb de hele tijd steken aan beide kanten van mn onderbuik, dacht even aan eisprong, maar was toch redelijk zeker dat ik die al gehad had :(

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ik heb in maart ook een vreemde test gehad van de kruidvat. Daar stond ook een tweede licht lijntje en ik was toen echt niet zwanger. Ik heb er nog een foto van.

19. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

20. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier nog een nieuwsgierig aagje! ;)

Share This Page